- 14 Octombrie 2021
Yellow.Menu adaugă noi servicii pe segmentul B2B
Astfel, Yellow.Menu a încheiat un parteneriat cu HealthU, furnizor de servicii de nutriție personalizate, și a dezvoltat un nou brand virtual – Yellow.Office – dedicat companiilor care vor să ofere extra-beneficii angajaților, în special în intervale aglomerate, cum ar fi Black Friday și perioada sărbătorilor. Printre partenerii care au ales beneficiile acestui serviciu personalizat se numără companii din retail, eCommerce și firme de curierat.
Yellow.Menu oferă posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare oriunde în București și Cluj-Napoca, inclusiv la o oră prestabilită sau pe bază de planificare săptămânală.
Specificul businessului a stat de altfel la baza parteneriatului cu HealthU, furnizor de programe personalizate de healthy lifestyle, care includ diete stabilite de nutriționiști, antrenamente de fitness, ședințe de coaching și mindfulness pentru un echilibru între minte și corp. Astfel, meniurile concepute și create alături de HealthU și specialiști respectă proporțiile optime între grăsimi, carbohidrați și proteine, fără însă de a uita de diversitatea meniului. Acestea sunt livrate zilnic abonaților HelathU de către echipa Yellow.Menu, în baza abonamentelor săptămânale sau lunare.
Tot începând din luna octombrie, Yellow.Menu a lansat un brand virtual nou, dedicat segmentului B2B, anticipând perioadele cu o încărcare ridicată, cum sunt Black Friday și perioada sărbătorilor de iarnă. Astfel, Yellow.Office propune companiilor posibilitatea de a oferi angajaților un meniu zilnic variat, prin intermediul unei aplicații personalizate.
„Fiecare companie care optează pentru Yellow.Office va avea propria zonă personalizată în aplicație, accesând astfel și o componentă de employer branding și employee experience. Acest serviciu poate fi contractat pentru perioade determinate de timp, venind în sprijinul celor care vor să optimizeze și să eficientizeze work-flow-ul în perioade solicitante. Până acum, clienții care au contractat acest serviciu vin din zona e-commerce, retail și curierat, segmente de piață pentru care această perioadă a anului este mult mai solicitantă, astfel încât livrarea unui meniu sănătos, zilnic, la birou, este un beneficiu extrem de apreciat de angajați”, a explicat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.
Posibilitatea de a accesa serviciile de livrare prin Yellow.Office pe o perioadă contractuală limitată, alături de personalizarea meniului, destinației și orei de livrare, dar și alte facililități ale programului fac din Yellow.Office un serviciu ce poate fi integrat în politica de beneficii a companiilor, marcând nu doar perioade aglomerate, ci și perioade importante din ecosistemul angajaților.
„Am primit solicitări și de la companii de construcții sau de arhitectură, pentru a livra prânzul celor care lucrează on site, eficientizând timpul alocat mesei și asigurând totodată echipei un meniu echilibrat, proaspăt și delicios. De asemenea, Yellow.Office poate fi o variantă de a marca de exemplu aniversarea companiei sau reușita unei echipe, existând posibilitatea de a personaliza aplicația dedicată cu o componentă mai festivă”, a mai precizat Adrian Ciucur.
Acest serviciu se adresează companiilor cu minim 30 angajați, iar prețul meniurilor pornește de la 25 lei. În aplicația dedicată, angajații doar trebuie să-și aleagă meniul preferat, fără a se preocupa de detalii precum preț sau adresă de livrare.