Astfel, începând cu luna iunie 2021, cele peste 150 de companii IT membre ANIS vor putea utiliza în mod gratuit platforma softlead.ro pentru a fi informați despre oportunitățile de business generate de ANIS și pentru a beneficia de vizibilitate prin canalele complementare ale marketplace-ului.

De asemenea, oportunitățile de vânzări puse la dispoziție de ANIS membrilor săi, în mod direct sau prin parteneri, vor fi gestionate integrat prin platforma Softlead. În acest mod, companiile IT pot accesa un set complet de soluții de promovare a produselor și serviciilor tehnologice oferite.

„În prezent, peste 75% din cifra de afaceri realizată de firmele românești de IT este generată de vânzări în afara țării, piața internă fiind foarte redusă din cauza lipsei investițiilor în tehnologie, atât la nivelul proiectelor publice, cât și în cadrul companiilor românești, fapt care ne situează pe penultimul loc în studiile europene privind gradul de digitalizare a societății. Acest parteneriat se înscrie în eforturile ANIS de susținere a dezvoltării companiilor membre și de accelerare a creșterii pieței interne de tehnologie”, a declarat Gabriela Mechea – Director Executiv ANIS.

În prezent, în platforma Softlead sunt listate peste 400 de firme, care au acces la o bază importantă de solicitări și cereri de ofertă pentru implementări software în cadrul companiilor client, marketplace-ul reprezentând un canal principal de lead generation pe piața din România.

„Obiectivele Softlead și ANIS au în vedere un punct comun: susținerea companiilor IT prin acțiuni de creștere a portofoliilor acestora de clienți și prin construirea unor parteneriate solide chiar în interiorul industriei. De asemenea, alăturarea dintre o asociație patronală, care contribuie activ la dezvoltarea segmentului de servicii și produse românești de tehnologie, și o companie de tip marketplace, cu rol de generare a oportunităților de creștere accelerată, reprezintă un element-cheie al industriei, atât în raportul de colaborare dintre partenerii IT, cât și în relația acestora cu beneficiarii finali, mai exact cu entitățile care trec prin procese de transformare digitală”, a menționat Alexandra Roată, Co-Founder Softlead Marketplace.

Digitalizarea a accelerat achiziția și implementarea soluțiilor și tehnologiilor software și tot mai multe companii beneficiar au nevoie să fie ghidate în alegerea aplicației potrivite, a furnizorilor și a serviciilor complementare.

În acest sens, platforma Softlead.ro ajută companiile să identifice suita de module și de aplicații necesare, în funcție de obiectivele de creștere, indicatorii de performanță, specificul industriei, bugetele alocate și mărimea companiei.