Creșterea a fost datorată extinderii constante, ESX fiind prezentă la momentul actual în peste 100 de orașe din țară, oferind acces utilizatorilor la peste 500 de centre sportive și săli de fitness, cu 25% mai multe decât în anul precedent.
În ciuda contextului economic nefavorabil investițiilor, ESX a reușit în 2023 să atragă o infuzie importantă de capital: 2 milioane de euro de la Catalyst România Fund II, unul dintre cele mai importante fonduri de tip Venture Capital din Europa de Sud-Est, condus de Marius Ghenea.
Astfel, printre cele mai notabile reușite ale anului care s-a încheiat se numără lansarea unei noi versiuni a aplicației și a platformei web și consolidarea segmentului business-to-business. Huawei, Amazon, Teilor, Inditex, Sphera Group, KPMG, Bitdefender, OTP Bank, Fan Courier, Vodafone, Groupama, OMV, Oracle, Autonom Services, Cora, Helpnet sunt doar o parte dintre companiile care au semnat contracte cu ESX în 2023 și care le-au oferit angajaților acces la servicii de fitness și de wellness în centrele partenere. Astfel, pe lângă accesul la săli de sport, utilizatorii pot încerca activităţi precum căţărare, cycling, squash, box, tenis, dans etc.
În 2023, ESX a devenit lider de piață în România: a depășit pragul de încasări de 300,000 de euro într-o singură zi și a înregistrat peste 20,000 de intrări pe lună la o singură sală parteneră.
„Nevoia de activități de recreere și sportive este încă în creștere în România și echipa ESX pariază pe acest interes pentru un stil de viață mai activ și sănătos. Pentru 2024, ne propunem dublarea cifrei de afaceri prin atragerea unui număr de 400,000 de membri și extinderea rețelei de centre partenere de la 500, la 700. Şi echipa a crescut proporţional cu nevoile businessului, numărând în prezent peste 40 de angajați și colaboratori, de două ori mai mult decât în 2022.”, a declarat Andrei Trofin, CEO şi fondator ESX.
În 2024, ESX își mai propune să lanseze două linii noi de business, prima fiind o platformă de antrenori, nutriționiști și kinetoterapeuți, iar a doua, un produs de nutriție personalizată, cu o bază de date de peste 1,000 de rețete și peste 100 de filtre pentru alegeri preferențiale.
Având ca obiectiv consolidarea poziției de lider de piață, ESX estimează că membrii săi vor intra în acest an de peste 10 milioane de ori la centrele sportive și la sălile de fitness din rețea.