Sistemul Menteno, implementat în trei hoteluri cu peste 180 de camere și un complex rezidențial cu 30 de apartamente, optimizează gestionarea solicitărilor printr-un proces în trei pași: oaspeții scanează un cod QR disponibil în cameră, echipa primește instant sarcinile atribuite, iar managerul supervizează toate activitățile în timp real. Oaspeții pot transmite orice solicitare prin platforma dedicată, fără crearea unui cont sau descărcarea unei aplicații către personal.

„Ne-am angajat să oferim un produs care nu doar că îndeplinește standardele ridicate ale industriei, dar care și anticipează nevoile viitoare ale pieței. Am dezvoltat o platformă intuitivă și ușor de utilizat, pentru a corespunde nevoilor industriei HoReCa”, declară Alberto Valentin Cococi, co-fondator Menteno.

Deşi în prezent majoritatea hotelurilor folosesc metode rudimentare de comunicare pentru a soluţiona cererile și feedback-ul clienţilor, precum Excel şi Whatsapp, 60% dintre managerii de hotel preconizează că automatizarea operațiunilor va avea un impact pozitiv asupra experienței de cazare, iar 56% se așteaptă ca această transformare să conducă la creșterea profiturilor, conform unui studiu realizat de una dintre cele mai mari companii de consultanță la nivel global.

„Adaptarea continuă și deschiderea față de noi tehnologii este esențială în orice domeniu. Estimăm că Menteno va permite eficientizarea operațiunilor și îmbunătățirea timpului de răspuns față de solicitările oaspeților cu până la 80%,” declară Adrian Furtună, co-fondator Menteno.

Platforma Menteno este creată cu un focus principal pe sectorul HoReCa pentru hoteluri, pensiuni și complexe de apartamente, dar este aplicabilă și în alte unități organizate similar, cum ar fi spitalele, căminele studențești, clădirile de birouri cu spații închiriate și centrele de îngrijire sau rezidențiale.

”Suntem un start-up autofinanțat, și vedem un mare potențial în segmentul de piață al hotelurilor medii, dar și cu deschidere către property managers și spitale. Ne propunem ca într-un an de zile să avem aplicația activă în proprietăți cu un total de peste 50.000 de camere în industria HoReCa și nu numai”, completează Adrian Furtună.