Startup-ul românesc care oferă utilizatorilor acces la servicii și profesioniști din domeniul sănătății psiho-emoționale a atras anul trecut o investiție de 500.000 euro de la eMAG Ventures și a accelerat dezvoltarea ofertei și serviciilor din sfera sănătății psiho-emoționale și a wellbeing-ului.

Hilio = știința trăitului frumos

De 7 ani, atlass.app oferă companiilor și consumatorilor individuali acces la servicii și profesioniști din domeniul sănătății psiho-emoționale, dar și din domenii care interferează cu aceasta, precum: nutriție, parenting, coaching, sănătate fizică și well-being financiar.

Construită pe pilonii principali de educație, prevenţie, self-care și suport profesionist, platforma hilio.com dispune de peste 1.000 de profesioniști, servicii de evaluare și triaj, o soluție video integrată pentru ședințe și consultații la distanță, dar și o linie telefonică pentru suport psiho-emoțional sau medical.

”Am ales un nou nume și o identitate vizuală proaspătă pentru a reflecta etapa de creștere, dar și consolidare către care se îndreaptă ATLAS. Anul 2022 a fost un an de reașezare a propunerii de valoare către segmentul B2B, dar și de testare de produse și servicii noi atât pentru B2B, cât și B2C, care să reflecte nevoile identificate în cercetările de piață realizate. Sănătatea psiho-emoțională rămâne una din temele cu cel mai mare potențial și apetit de creștere în rândul românilor, însă, alături de această dimensiune, vedem cum și alte servicii ce adresează aspecte complementare ale unei stări de bine iau avans.”, Mihai Bran, co-fondator Hilio, medic psihiatru.

ATLAS devine Hilio ca urmare a consolidării prezenței pe piața din România, dar și pentru a întări promisiunea companiei de a deveni un jucător complet de servicii digitale de sănătate și well-being, atât pentru companii cât și pentru persoanele individuale.

În acest context compania a lansat produse și servicii noi care că completeze oferta curentă, cum ar fi instrumente de diagnoză organizațională a stării de bine și motivării angajaților, dar și vouchere și pachete de servicii dedicate consumatorilor finali.

”Hilio. Știința trăitului frumos, reflectă promisiunea noastră de a dezvolta un ecosistem complet de soluții care să îi ajute pe oameni să își construiască propriul drum către sănătate și starea de bine. Sunt mai mult de 500.000 de persoane care au primit acces la serviciile Hilio în ultimii ani, fie că vorbim de angajații din companii sau de clienții partenerilor noștri. Iar trendul rămâne în continuare unul pozitiv, Hilio înregistrând o crestere generala a consumului de servicii cu 25% de la începutul anului, versul ultimele 5 luni ale anului 2022.” spune Alexandra Popescu-Zorica, Chief Growth Officer ATLAS.

Date din luna sănătății mintale

Luna Mai este luna sănătății mintale, o lună dedicată creșterii gradului de conștientizare și încurajare a discuțiilor cu privire la sănătatea mintală.

Organizația Mondială a Sănătății avertizează cu privire la efectele negative generate de lipsa acțiunilor de conștientizare, prevenție și intervenție timpurie în adresarea problemelor ce țin de sănătatea mintală. Un ultim raport al WHO indică faptul că 14% din totalul adolescenților la nivel global au suferit o problemă de sănătate mintală la nivelul anului 2019. Sinuciderea este a doua cauză de deces în rândul tinerilor de 15- 29 de ani. Națiunile Unite atrag de asemenea atenția cu privire la creșterea numărului de persoane afectate la nivel global de problemele din sfera sănătății mintale.

Înainte de pandemie aproximativ 1 miliard de oameni sufereau de o afecțiune mintală. Estimările statistice arată că numărul acestora a crescut în medie cu 25-27% înregistrându-se în special afecțiuni ce țin de depresie și anxietate.

Facilitarea accesului la tratamente și intervenții pentru depresie și anxietate vine cu un raport al beneficiilor versus costuri de 5 la 1, atât pentru instituții medicale, cât și pentru companii și angajatori.

  • În România, datele colectate de platforma Hilio arată că în ultimele 6 luni, nutriția, ca răspuns la stimulii emoționali, este serviciul cu cea mai mare creștere, de 105%, însă și alte domenii înregistrează creșteri notabile, precum educația financiară sau dezvoltarea personală.
  • Accesarea ședințelor online de sănătate psiho-emoțională a crescut cu 22,5% în ultima jumătate de an, iar cele mai citite articole de pe blogul platformei au legătură cu depresia și starea de bine în cuplu.

Cu un model de business dedicat mediului corporate (B2B2C), atlas.app însumează în prezent aproape 500.000 de utilizatori care au primit acces în platformă și 90.000 de conturi active.