Dezvoltarea anunţată a fost realizată de echipele Băncii Transilvania şi BT Mic, în colaborare cu DRUID şi Namirial. Este a doua noutate cu care vine Raul de la începutul pandemiei pentru cei 11.500 de clienţi activi BT Mic, pe lângă lansarea chatbot-ului pe WhatsApp (0757 080 006). Prin intermediul acestuia, clienţii pot afla detalii despre împrumuturile pe care le au, cum ar fi valoarea şi scandenţa ratei, respectiv suma care mai trebuie plătită până la finalul perioadei de creditare.
“Prin intermediul chatboţilor ne propunem să creştem tot mai mult zona de suport online oferit în timp real clienţilor noştri. Clienţii au libertatea să verifice oricând şi de oriunde informaţii despre produse şi facilităţi, dar şi să solicite anumite servicii. În ziua de azi, când accesul rapid la informaţii este esenţial, chatbot-ul Raul de la BT va oferi clienţilor BT Mic inclusiv opţiunea de a aplica pentru finanţări”, declară Marius Flore, Director Digital Banking, Banca Transilvania.
Opţiuni pentru antreprenorii care vor sa aplice pentru un credit la BT Mic, prin Raul:
-
Semnarea electronică a documentaţiei necesare pentru a demara evaluarea unei solicitări de finanţare: Cerere de credit, Acord pentru consultarea bazei de date a Centralei Riscului de Credit şi Informare privind prelucrarea datelor personale în sistemul Biroului de credit. Opţiunea este valabilă pentru clienţii BT.
-
Încărcare documente: permite trimiterea documentelor financiare care ajută echipa BT Mic să analizeze cât mai eficient aplicaţia, iar creditul să fie acordat mai repede atât pentru clienţi, cât şi pentru cei care nu lucrează în prezent cu BT.
-
Simulări de credit în mod flexibil: pe baza menţionării sumei care poate fi plătită lunar, antreprenorii află suma pe care o pot împrumuta de la BT Mic şi pe ce perioadă. Opţiunea este valabilă inclusiv pentru antreprenorii care nu sunt clienţi BT.
În ciuda pandemiei şi a schimbării de trend-uri, BT Mic a finanţat în ultimele 6 luni peste 1.700 de companii mici şi a păstrat termenele de finanţare maxime, sumele şi garanţiile flexibile, dar şi timpul de răspuns de 4 zile.
De asemenea, a lansat pe Blogul BT Mic iniţiativa Cumpără de la o afacere mică pentru a impulsiona cât mai multe persoane să aleagă să cumpere de la firme aflate la început de drum, de la business-uri mici, de familie. Poveştile acestor afaceri pot fi urmărite pe blog, iar oamenii pot cumpăra de la ei facil, având în vedere că fiecare articol conţine informaţiile de contact ale firmei – site, profilul din social media sau adresă.
Banca Transilvania are 6 chatboţi pentru comunicarea cu clienţii şi angajaţii, iar aceştia au oferit 20 de milioane de răspunsuri în primele nouă luni ale anului. Mai multe detalii despre bankingul conversaţional, în whitepaperul Chatbots of BT.