După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de când eMAG a adus evenimentul în România, clienții au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, provenind din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace. Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, băcănie și băuturi, telefoane mobile, laptopuri și IT.
Clienții Genius au plasat comenzi cu valoare mai mare cu 11% comparativ cu anul trecut, din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, șase produse, care beneficiază de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienții care vor opta pentru un abonament Genius vor beneficia și de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei și de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei și la eMAG și la Fashion Days.
„Black Friday a început peste așteptări, iar interesul clienților s-a aflat la cote maxime. Clienții s-au pregătit și peste 30% dintre produsele pe care le-au comandat în prima jumătate de oră de la start se aflau în listele de Favorite. Am pregătit peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preț din an pentru orice buzunar: pe lângă televizoare, mașini de spălat și alte produse de folosință îndelungată la prețuri imbatabile, Black Friday este cel mai bun moment de a cumpăra produse de folosință zilnică pentru perioade mai lungi de timp, precum cafea, băuturi, hrană pentru animale sau articole pentru casă. Primele comenzi ajung chiar azi locker, în București, la 15:30”, a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Black Friday în cazul retailerului a ajuns la 400 de milioane de lei până la ora 9.00, la ora 10.00 au trecut de 509 milioane de lei, iar obiectivele anunțate ale companiei sunt de 800 de milioane de lei vânzări astăzi.
Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
- Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% copmarativ cu anul trecut
- Secunda de aur: 633 de produse comandate
- Plata cu cardul este la un nivel ridicat de 73,35%
- 85% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile în care serviciul este disponibil
- Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 53 produse diferite din 24 de categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, eletronice mari, produse pentru casă, în valoare de 17.000 de lei
Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
- 90% dintre clienți au accesat de pe mobil oferta de Black Friday
- Aproape un sfert dintre clienții care au comandat au un abonament Genius
Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday
- Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 383.000 produse, cu 27% mai multe comparativ cu anul anterior
- 10.300 de parteneri au primit comenzi în primele 3 ore de eveniment
Top categorii
- 311.000 de cosmetice, suplimente și îngrijire personală
- 411.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
- 207.000 de jucării și articole pentru copii
- 68.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți
- 54.000 de tv, audio-video și gaming
- 86.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
- 97.000 de electrocasnice mici
- 62.000 de electrocasnice mari
- 52.000 de produse fashion & sport
- 103.000 de mobilă și casă
Produse speciale vândute:
- Pachete turistice – 1.372 nopți de cazare
- Automobile - 14 comenzi
- Aur și monede - 3,6 kg
- Carne de porc – 28 tone
- Servicii medicale – 1.172 comenzi
- Vouchere cu reducere de 45% la bilete de avion – 32.126 bilete comandate
Statisticile PayU pe piața din România
Până la ora 12:00, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
- Total volume tranzacționate: 400 mil. RON
- Total tranzacții: circa 610.000, din care 67% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacții: 75.049 RON, ora 9:20, 69.733 RON, ora 01:16 și 43.379 RON, ora 8.53
- Coșul mediu de cumpărături: 655 RON, de aproape 5 ori mai mare decât o zi obișnuită
- Coșul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obișnuită: aprox. 1000 RON, cu 55% mai mare decât într-o zi obișnuită
- Top categorii de produse achiziționate: IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii și jucării.
- Minutul de aur - aprox. 8200 de tranzacții.
- Total volume tranzacționate: 400 mil. RON
- Total tranzacții: circa 610.000, din care 67% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacții: 75.049 RON, ora 9:20, 69.733 RON, ora 01:16 și 43.379 RON, ora 8.53
- Coșul mediu de cumpărături: 655 RON, de aproape 5 ori mai mare decât o zi obișnuită
- Coșul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obișnuită: aprox. 1000 RON, cu 55% mai mare decât într-o zi obișnuită
- Top categorii de produse achiziționate: IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii și jucării.
- Minutul de aur - aprox. 8200 de tranzacții.