Compania oferă deja o serie de caracteristici de siguranță, atât în aplicațiile sale pentru utilizatori, cât și pentru șoferi, inclusiv un buton SOS, conceput pentru a le permite utilizatorilor să contacteze rapid serviciile de urgență dacă este necesar.
La începutul acestei luni, Bolt și-a lansat cea de-a patra generație a modelului său de trotinetă electrică, dezvoltat de echipa internă de hardware a companiei.
Acesta este proiectat pentru a deveni cel mai sigur model de pe piață, datorită senzorilor care detectează modurile nesigure de conducere, precum și construcției optimizate pentru o stabilitate suplimentară și o manevrare sigură.
În 2021, Bolt intenționează să lanseze noi funcții, sporind în continuare siguranța produselor și serviciilor sale, cum ar fi monitorizarea automată a călătoriei cu ajutorul inteligenței artificiale, pentru a prevedea și preveni incidentele.
„În ciuda efectelor pandemiei COVID-19, Bolt a cunoscut o creștere imensă în ultimul an. Aproape că ne-am dublat numărul de utilizatori și am lansat serviciile noastre - de la ride-hailing la micromobilitate și livrare de alimente - în 50 de orașe noi. Milioane de clienți apreciază deja Bolt pentru prețurile noastre accesibile și serviciile rapide. În 2021, facem eforturi susținute ca să devenim liderul industriei în materie de siguranță și calitate a platformei. Plănuim să lansăm soluții și mai inovatoare, cum ar fi verificarea facială a șoferului și monitorizarea automată a călătoriei, folosind machine learning pentru a preveni eventualele incidente și asigura servicii de cea mai înaltă calitate pentru utilizatorii noștri.”, a spus Markus Villig, CEO și cofondator Bolt.
În 2020, Bolt s-a extins în 200 de orașe din 40 de țări și a ajuns la 50 de milioane de utilizatori la nivel global. Pe lângă ride-hailing, Bolt intenționează să devină cel mai mare furnizor de micromobilitate din Europa, lansând trotinete în peste 100 de orașe în sezonul viitor. Bolt Food, lansat în 2019, este disponibil în prezent în 16 țări și 33 de orașe.