Mecanismul de programare a unei comenzi este simplu și ușor de utilizat. Pentru a programa o comandă de la un restaurant sau de la un magazin Bolt Market, utilizatorii nu trebuie decât să parcurgă pașii obișnuiți de selectare a felurilor de mâncare sau a alimentelor preferate.

Apoi, în secțiunea dedicată coșului de cumpărături, aleg Programează din lista de opțiuni de livrare și introduc data și ora la care doresc să le fie livrată comanda.

Opțiunea de livrare programată va îmbunătăți experiența utilizării serviciilor Bolt Food și Bolt Market, ajutând restaurantele să maximizeze numărul de comenzi, veniturile și timpul de pregătire a mâncării în bucătărie, oferind posibilitatea utilizatorilor de a primi alimentele și mesele preferate – gata preparate – oriunde și oricând.

În plus, curierii își vor maximiza încasările prin creșterea numărului de livrări de pe parcursul zilei. Comenzile pot fi programate cu până la trei zile în avans, iar costul de livrare va fi fixat și comunicat clienților atunci când aceștia programează livrarea.

”Perioada sărbătorilor de iarnă este una foarte aglomerată, însă funcția de livrare programată ne ajută să creăm o experiență și mai transparentă pentru restaurantele și clienții care folosesc aplicația Bolt Food. Restaurantele pot maximiza numărul de comenzi printr-o mai bună planificare a timpului în bucătărie, curierii își pot mări câștigurile prin creșterea livrărilor pe parcursul zilei, iar clienții din comunitatea locală au acces la mesele lor preferate, gata preparate de restaurantele de pe Bolt Food, precum și la o selecție de peste 3.500 de produse din Bolt Market, oricând și oriunde doresc”, spune Bianca Dumitru, Country Manager Bolt Food România.