Profitul a atins mai multe milioane de euro și toate cele cinci piețe au fost profitabile. Ungaria a înregistrat un nivel record, cea mai nouă piață din portofoliul Bonami, lansată în august 2018. Pentru 2020, planul companiei este să crească cu 35% și include o serie de investiții.
”Datorită rezultatelor financiare bune și a profitului de anul trecut, ne putem permite anul acesta multiple investiții”, spune Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Acesta precizează faptul că Bonami va investi câteva sute de mii de euro pentru extinderea depozitului cu scopul de a avea până la de două ori mai multe articole disponibile în stoc cu livrare imediată, ceea ce va scurta semnificativ durata transportului către client.
”În același timp, vom începe să ne dezvoltăm prezența offline. Punctul de distribuție deschis anul trecut în Jeneč Praga, a confirmat fără echivoc interesul clienților, așa că vom investi puternic în magazine emblematice amplasate în orașele mari”, a adăugat Vopařil.
Pe lângă transport, se va îmbunătăți și calitatea produselor. ”Anul trecut am început o schimbare importantă a gamelor comercializate. Am adăugat mărci pe care clienții le-au solicitat și le-am eliminat pe cele pe care nu le doreau, discutăm despre mii de produse. Vom continua în mod susținut acest proces și în 2020. Vom dezvolta sortimentul pentru a veni în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienților, vom introduce o serie de noi mărci atractive, colecții de produse noi și colecții co-brand, la a căror dezvoltare Bonami va participa”, promite Vopařil.
În primăvara acestui an va debuta și transportul propriu pentru produse supradimensionate, care va funcționa mai întâi în Praga, urmând apoi extinderea în celelalte țări. Transportul va include, de asemenea, servicii suplimentare, cum ar fi livrarea până la ușă, asamblarea mobilierului sau eliminarea ambalajelor.
Dorind sa vină în întâmpinarea cerințelor clienților săi, Bonami va implementa anul acesta în România plata în rate.
”De asemenea, lansăm un nou serviciu pentru clienții corporate și VIP, cărora le vom oferi servicii speciale. Este vorba despre arhitecți și designeri de interior ce vor beneficia de o echipă dedicată, un proces logistic special, accesul prioritar la inovații și, în viitor, propria gamă de produse, precum și ateliere și evenimente educaționale”, a afirmat Pavel Vopařil. Toți clienții se vor putea inspira din activitatea acestor profesioniști prin fotografiile lor și alte materiale ce vor fi publicate pe site-ul Bonami.