Compania va implementa până în luna ianuarie 2023 un proiect cofinanțat din fonduri europene, prin care va desfășura programe de formare profesională în rândul angajaților săi.

“Ultimii ani ne-au arătat o tendință clară către digitalizare în toate sectoarele economiei, care s-a accentuat începând de anul trecut. În acest context, competențele digitale reprezintă un punct forte și devin cerință obligatorie în anunțurile de angajare. Ne-am propus să dezvoltăm competențele digitale ale angajaților Brico, atât pentru a deservi mai bine clienții și a fi mai competitivi în serviciile pe care le oferim, cât și pentru a-i echipa cu abilițăți care să le deschidă noi oportunități în viața profesională”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

Dezvoltarea competențelor digitale este realizată în cadrul proiectului „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution” (cod SMIS: 149873), finanțat prin Programul Operațional Capital Uman. În cadrul acestuia sunt vizați angajați care lucrează în magazinele Brico Dépôt din toată țara, cu excepția celor care au domiciliul în Regiunea București- Ilfov.

Proiectul, început pe data de 15 iulie 2021 și aflat în derulare până pe 14 ianuarie 2023, are ca obiectiv general îmbunătățirea nivelului de cunoștinte, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul Lemn și mobilă, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategia Națională de Competitivitate) și domeniilor de specializare inteligenta SNCDI (Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare). Valoarea totală a proiectului este de 1.634.033,92 lei, din care 49,99% (816.854,55 lei) reprezintă finanțare nerambursabilă.

”Astfel, în vederea atingerii rezultatelor propuse prin proiect, vor fi organizate 6 programe de formare profesională continuă, destinate unui număr minim de 325 angajați ai companiei. Urmărim ca, până la finalul proiectului, minimum 261 angajați care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate să fie certificați și minimum 325 angajati care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate să fie formați”, spun reprezentanții companiei.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2500 de angajați.