Astăzi, BRINGO este una dintre aplicațiile cu Cel mai bun delivery din țară în 2020, conform Hospitality Culture Institute, o confirmare a serviciilor personalizate unice pe care platforma le oferă consumatorilor din 36 de orașe.

Printre obiectivele BRINGO care sunt gestionate de către Ioana Ilie-Dobre și echipă se numără extinderea și consolidarea parteneriatelor existente, atragerea de noi parteneri din categoriile băcănie, igienă și cosmetice, sport, precum și construirea unei noi experiențe pentru consumator, prin listarea în aplicație a serviciilor de livrare mâncare din restaurante.

Ioana are peste 9 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe, precum și de business-uri din industrii în curs de dezvoltare. Înainte de a se alătura echipei Bringo, Ioana a ocupat poziția de Director General al Uber Eats, unde a coordonat întreaga operațiune a companiei în România, după ce, anterior, coordonase, timp de 1 an, activitatea de marketing a companiei.

A debutat din poziția de social media marketing specialist în MSL The Practice, pentru ca la scurt timp după, să se alăture Procter & Gamble, unde a fost responsabilă de operațiunile de brand și e-commerce pe zona Europa de Sud-Est.

“Am ales cu mare bucurie oportunitatea de a mă alătura echipei Bringo și de a continua dezvoltarea unui produs ce a redefinit modul în care mulți români își fac cumpărăturile. Bringo este un start-up 100% românesc, pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său, dar și pentru modul excepțional în care a gestionat această perioadă foarte dificilă în care ne aflăm, devenind pentru foarte mulți dintre noi un partener de încredere prin care ne putem face cumpărăturile ușor și în siguranță. Sunt nerăbdătoare să continui extinderea platformei prin mărirea numărului de magazine cu care lucrăm, precum și prin extinderea serviciului în zona de livrare mâncare caldă, prin încheierea de parteneriate cu restaurante locale”, a declarat Ioana Ilie-Dobre, Director General BRINGO