Nevoile de cumpărare ale clienților sunt diverse și complexe, iar un singur magazin sau o singură aplicație nu pot satisface toate aceste nevoi, deoarece ar implica multiple comenzi din aceeași aplicație sau din aplicații diferite, ceea ce ar crește costurile de livrare și necesită sincronizarea mai multor livrări.
Studiul realizat de Bringo în august 2023 atestă nevoia clienților pentru o aplicație „all inclusive”, prin care să poată comanda din mai multe magazine fără a utiliza mai multe aplicații, iar Bringo Mall a apărut ca o soluție pentru nevoile acestora de cumpărare: fie că este vorba de hipermarket, farmacii, hrană pentru animalele de companie, produse de frumusețe sau jucării, totul se rezolvă prin plasarea unei singure comenzi, dar plătind o singură taxă de livrare.
Bringo Mall se poziționează drept cea mai mare inovație din sectorul e-commerce din România, fiind singurul jucător din industrie care oferă acest tip de serviciu. Conform studiilor realizate de Bringo, acest serviciu este unic și la nivel european, neexistând un alt serviciu similar de app-delivery în regiune.
Rezultatele Bringo Mall la jumătate de an de la lansare:
- Peste 400 de comenzi înregistrate de la lansarea Bringo Mall
- Peste 3.800 de clienți unici au plasat comenzi prin Bringo Mall
- 340 lei este valoarea medie a unei comenzi din Bringo Mall
- Comenzile includ, de obicei, produse din minim 2 magazine, maximul înregistrat fiind de 5 magazine într-o singură comandă
- Ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate a fost 22 decembrie, chiar în prima lună de lansare a serviciului
- După București, top 5 orașe cu cele mai multe comenzi sunt: Sibiu, Galați, Brașov, Cluj și Constanța
- Cele mai frecvente combinații de comenzi sunt: Market + Farmacie și Market + PetShop, urmate de Market + Jucării, Bacanie, Dulce, Home&Deco și Librărie
- Cea mai mare comandă (din punct de vedere al valorii) a fost de 3.408 lei
- Cea mai mare comandă (din punct de vedere al numărului de produse) a inclus 51 de produse unice
„Chiar de la lansarea sa pe piața de e-commerce, Bringo Mall a avut ca obiectiv principal satisfacerea nevoilor de cumpărături ale clienților. Pentru că tehnologia este acum puternic înrădăcinată în modul în care oamenii își fac cumpărăturile, ne-am dorit să le oferim utilizatorilor Bringo posibilitatea de a avea un serviciu complet. Lansarea Bringo Mall a însemnat o noutate pentru România, clienții având posibilitatea de a acoperi mai multe nevoi de cumpărături cu o singură comandă. Mai mult, ei economisesc bani prin plata unei singure taxe de livrare, indiferent de numărul de magazine din care aleg să cumpere. La șase luni de la lansare, ne bucurăm că serviciul a fost adoptat de numeroși utilizatori, iar prioritățile noastre pentru perioada următoare sunt extinderea serviciului Bringo Mall în mai multe orașe și centre comerciale, pentru a-l face accesibil unui număr cât mai mare de clienți. Totodată, ne propunem să extindem categoriile de produse prin colaborarea cu mai mulți comercianți, pentru a le oferi clienților o gamă cât mai variată de opțiuni”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo Romania.