Având previziuni financiare stabile, compania estimează o cifră de afaceri ce depășește 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil și soluțiile inovatoare de inteligență artificială.
În ultimii trei ani, CloudCart a atras investiții de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures, accelerându-și dezvoltarea.
Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanțare SeedBlink. Părțile interesate pot participa cu o investiție minimă de 2500 de euro, primind acțiuni în CloudCart. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiții).
"Această rundă de investiții este mult mai mult decât o simplă participare financiară, reprezintă un parteneriat strategic care va modela viitorul comerțului electronic. Investiția dvs. nu reprezintă doar sprijinul oferit dezvoltării CloudCart, ci deschide și calea către inovații care transformă modul în care comercianții și consumatorii interacționează", a spus Nikolay Iliev, CEO CloudCart.
Strategia companiei de atragere a noilor clienți include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizează proprietarii de magazine online și nevoile acestora din diverse arii. O parte dintre obiectivele stabilite în noua rundă de investiții sunt stabilirea și menținerea parteneriatelor strategice din fiecare piață și îmbunătățirea continuă a produsului. CloudIO, noul instrument AI, este cea mai recentă dovadă a puterii tehnologiei și a modului în care CloudCart ridică antreprenoriatul la un alt nivel. Rezultatul se reflectă în costuri de până la 5 ori mai mici pentru descrierile produselor, respectiv optimizare SEO de până la 5 ori mai rapidă. În plus, CloudIO economisește peste 90% din timpul necesar pentru descrierile produselor, pentru fiecare comerciant.
Intrarea pe noi piețe reprezintă, de asemenea, un obiectiv principal pentru CloudCart.
Compania activează în prezent pe șapte piețe regionale, având o prezență consolidată în țări precum Bulgaria, Grecia și România, iar intrarea în potențialul vast al comerțului electronic pe piața din Germania, cea mai mare economie a Europei, este următorul mare pas în dezvoltarea CloudCart. Totodată, compania are în vedere și piețe unde domeniul eCommerce este mai puțin dezvoltat și concurență mai scăzută, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Croația.