”Ne dorim ca tot mai mulți români să-și pună economiile în piața de capital și tot mai mulți antreprenori să-și aducă companiile pe piața de capital. Vrem să ne adresăm în special tinerilor, să le explicăm mecanismele bursei, să-i atragem spre bursă”, a precizat în cadrul unei conferințe de presă Adrian Tănase, directorul general al BVB.

Noul logo este o restilizare a celui anterior și face legătură, în mod simbolic, între înființarea bursei de la București de la 1 decembrie 1882, relansarea ei în 1995 și poziționarea actuală orientată spre viitor.

”Avem acum pe bursă companii care s-au născut în perioada regimului comunist, când activitatea bursei a fost întreruptă”, a spus Radu Hanga, președintele Consiliului de Administrație al BVB, adăugând faptul că în acest moment sunt 84 de companii listate pe piața reglementată și 284 de companii listate pe AeRo, cu o capitalizare de 234 de miliarde de lei.

Urmărește seria noastră de video-uri Totul despre Bursă, un proiect editorial în care discutăm avantajele listării și investiției la bursă în România și nu numai.

”Prin noua identitate, ne respectăm istoria și ne punem în valoare viitorul. Fructificăm oportunitatea pe care o avem în acest context și anume de a dezvolta brandul BVB pentru a comunica mai bine ceea ce reprezintă acesta pentru antreprenorii români și pentru investitori. Ne dorim să consolidăm poziția bursei drept un mecanism fezabil pentru finanţarea şi creşterea companiilor, deoarece a devenit evident că nu se mai poate vorbi serios despre economie fără să se vorbească despre bursă”, a mai spus Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al BVB.