Mediul de afaceri este în continuare marcat de incertitudini și de schimbări, iar atât managerii, cât și angajații au nevoie de instrumente pentru creșterea eficienței proceselor interne, într-un ritm care să le permită să-și păstreze clienții cât mai aproape. De altfel, procesele de digitalizare au presupus, în cazul multor companii, schimbarea modelului de operare. Contextul pandemic a accelerat tendințe și a schimbat obiceiuri, a determinat managerii să investească puternic în infrastructura IT și în soluții digitale, fructificând fiecare oportunitate apărută.

Potrivit specialiștilor Wizrom, ERP-ul va fi o soluție tot mai importantă în perioada următoare, în special pentru companiile aflate în plină dezvoltare și în plin proces de digitalizare. Beneficiile acestei soluții sunt numeroase, având în vedere că ERP-ul integrează celor mai importante sisteme într-o singură platformă IT, asigurând acces la toate datele de care angajații au nevoie, pentru a lucra eficient și fără întreruperi.

Deși implementarea acestui software presupune o anumită investiție, pe termen lung, compania obține o serie de câștiguri, printre care: eliminarea erorilor din procesele operaționale, eficientizarea activităților, automatizarea lor, precum și accesul rapid la informații.

Numeroase companii au implementate ori se pregătesc să implementeze soft-uri ERP care să le ajute să simplifice funcțiile proceselor de business, să le ofere o mai bună administrare a resurselor financiare și care să permite, totodată, departamentelor interne să stabilească o colaborare mai productivă și eficientă.

De asemenea, tot mai mulți jucători și-au îndreptat atenția, în ultimele luni, către soluții informatice pentru gestionarea activităților de HR și înregistrarea pontajului. Modulele unor astfel de soluții IT acoperă toate aspectele privind relația angajat-angajator și oferă o imagine de ansamblu asupra resurselor umane din cadrul unei companii.

Nu în ultimul rând, în perioada următoare se va pune tot mai mult accent pe personalizarea soluțiilor IT, mulți manageri realizând că o soluție generică nu le oferă toate beneficiile de care au nevoie.

Urmând tendința statelor dezvoltate din Vest, segmentul serviciilor se află pe un trend ascendent, în ultimii ani, iar soluțiile digitale reprezintă un suport pentru continuarea acestei dinamici pozitive.