Acesta regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul institutional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX, tex.carrefour.ro, și site-ul de employer branding - lumea-carrefour.ro.

În același timp, noua platformă propune clienților săi primul sistem de tip marketplace dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secțiunea „Carrefour & Partenerii”, scrie wall-street.ro.

“Lansarea portalului unic Carrefour.ro consolidează modelul de business pe care îl abordează Carrefour în prezent, acela al omnichannel. Noul portal carrefour.ro devine unica interfață online în care clienții vor putea regăsi, sub același acoperiș, întregul univers digital al Carrefour România”, spune Andrei Luchian, eCommerce Solution Architect Carrefour România.

Platforma reunește zeci de parteneri Carrefour, peste 150.000 produse, susținând totodată un număr de utilizatori în continuă creștere. Produsele comandate online din această secțiune pot fi livrate oriunde în țară sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel național, primul serviciu de acest tip pus la dispoziție de un retailer FMCG.