Dacă reușiți să ajungeți la plajă vara aceasta, chiar și pentru câteva zile, între un frappe și o baie în mare, nu uitați să puneți în geantă și o carte bună. Am găsit câteva volume care vă vor ajuta să vă dezvoltați ca antreprenori.

All In, de Bill Green

Green și-a câștigat o reputație de antreprenor extrem de dedicat. A pus bazele Wilmar Industries, transformând compania într-un business de peste 600 de milioane de dolari, cu 2.300 de angajați. Însă, pentru a ajunge la acest nivel, a fost nevoie de foarte multă muncă. Volumul All In: 101 Real Life Business Lessons from Emerging Entrepreneurs conține câteva dintre lecțiile învățate de Green pe propria piele în cei 40 de ani de antreprenoriat și ne arată cum putem ajunge la startup la o companie de sute de milioane de dolari listată pe bursă.

Self-Employed, de Joel Comm și John Rampton

Oricine poate avea o idee de afaceri, însă nu întotdeauna este și o idee bună. Nu sunt mulți cei cărora le curge antrereprenoriatul prin vene. În acest volum, autorii pun pe hârtie 50 de calități care te vor ajuta să identifici dacă ai ceea ce trebuie pentru lumea asta.

The Hard Thing About Hard Things, de Ben Horowitz

Cartea co-fondatorului Andreessen Horowitz, unul dintre cele mai mari fonduri de venture capital din lume, ne ajută să înțelegem ce avem de făcut pentru a dezvolta și conduce un startup de succes. Horowitz vorbește despre provocările pe care le are de trecut un fondator de startup și despre câteva chestiuni delicate: să-ți angajezi prietenii, când să faci un exit.

Rich20Something, de Daniel DiPiazza

Este povestea de succes tipică unui millennial. Plictisit și fără a ști prea bine ce vrea de la viață, DiPiazza a fondat multiple afaceri și a pus bazele Rich20Something.com. Mesajul lui e simplu: dacă nu știi încotro se îndreaptă viața ta, fă o schimbare!

Zero to One, de Peter Thiel

Dacă v-ați dorit vreodată să aruncați o privire în mintea unui antreprenor cunoscut, aveți ocazia citind acest volum. Ideea lui Thiel este că următorul mare antreprenor nu va lansa un nou Facebook sau Google – un lucru care ar fi bine să se întipărească în mintea antreprenorilor wannabe. Fondatorii care caută să facă doar o replică a ceva foarte cunoscut nu vor ajunge de la 0 la 1.