Dintre cele 6 afaceri prezente în finala live a concursului de pitching de la Fast Forward Business Summit, jurații au apreciat cel mai mult pitch-ul susținut de Gaus, o platformă de recrutare dedicată programatorilor la început de drum.

În același timp, Taraba Virtuală va primi bugetul de publicitate în rețeaua InternetCorp, în valoare de 5.000 euro. Iată cum s-au prezentat cele două proiecte ce au primit cele mai multe voturi.

Gaus, cel mai bun pitch de la Fast Forward Business Summit

Gaus este o platformă de recrutare dedicată programatorilor la început de drum, care folosește chatbots pentru a realiza un profil rapid al candidatului, iar prin utilizarea de algoritmi platforma va ghida companiile care recrutează către candidații cei mai potriviți.

"Am lansat această companie întrucât credem că procesul de recrutare poate fi o experiență plăcută, atât pentru candidați, cât și pentru angajatori, și nu o luptă dureroasă, așa cum este descrisă astăzi. Viziunea noastră este a unei lumi în care fiecare poate spune că își iubește locul de muncă. Rolul nostru este să devenim lideri de piață și să creăm valoare adăugată procesului de recrutare de juniori", au precizat fondatorii Gaus.

Povestea pe larg a Gaus o puteți afla din acest material.

Taraba Virtuală a câștigat bugetul media pus la bătaie de InternetCorp

Taraba Virtuală a pornit din dorința de a tehnologiza un domeniu ce este mai tradiționalist și a pus în contact direct producătorii locali cu oamenii din zona lor de interes. Ea înglobează o serie de nevoi specifice, cum ar fi un sistem de gestiune pentru comenzile producătorilor, contribuind astfel și la educația lor de business, dar și un marketplace pentru clienți.

Aici puteți afla mai multe detalii și, totodată, puteți urmări pitch-urile celor două startup-uri.