Hunch, startup fondat în Belgrad (Serbia), a dezvoltat o platformă de automatizare de marketing creativ care, pentru prima oară pe piață, îmbină o personalizare precisă a consumatorului, crearea mesajelor dinamice pe scară largă, publicarea în timp real în social media, - integrarea feed-urilor de produs și colaborare între branduri și agenții.
Cu ajutorul Hunch, brandurile și agențiile partenere pot să construiască și să livreze cu ușurință un set exponențial de experiențe personalizate pentru consumatorul final. Hunch permite companiilor dedicate consumatorilor să domine comerțul social cu ajutorul platformei sale care crește numărul de interacțiuni, conversiile, veniturile și valoarea clienților pe termen lung (Customer Lifetime Value). Clienții Hunch au reușit prin intermediul platformei să livreze peste un miliard de creații personalizate și să lanseze peste 50.000 de campanii personalizate.
Abilitatea de a interacționa cu utilizatorii în moduri personalizate este critică pentru marketerii B2C. Totusi, acest țel a fost greu de atins din cauza cresterii rapide a mediului online, în condițiile în care consumatorii, produsele și seturile de date creative exista în departamente multiple și blocate în așa-numite „silozuri informaționale”.
„Dezvoltarea platformelor noi de social media, precum Instagram sau TikTok, a adus companiilor misiunea dificilă de a crea și de a livra într-un timp record un număr enorm de campanii creative, prin imagini și videoclipuri relevante, personalizate și contextualizate, pentru a rămâne competitive. Peste 100 de branduri globale și agenții din Europa, America de Nord, America Latină și Asia au apelat la Hunch pentru a livra campanii creative „la cheie” care au performanțe radical mai bune și care au adus venituri mai mari prin personalizare. Suntem încântați să avem Catalyst România și restul grupului de investitori alături de noi pentru a accelera dezvoltarea tehnologiei care le va permite clienților noștri să-și crească veniturile mai rapid”, a declarat Sinisa Rakovic, fondator și CEO al Hunch.
„Suntem încântați să anunțăm cea mai mare rundă condusă de Fondul Catalyst România II până acum și prima investiție a fondului în regiunea SEE din afara României. Acest moment marchează un reper al cooperării între fonduri regionale, alături de SeedBlink, cea mai activă platformă de investiții în tehnologie din Europa Centrală și de Est”, a spus Marius Ghenea, Managing Partner al Catalyst România.
Ca pregătire a următoarei faze de creștere, Hunch este onorat să atragă doi experți importanți din industrie în Board-ul lor de directori. Rob Norman este fostul CEO al GroupM America de Nord, iar Craig Atkinsons, fostul COO Tinuiti. Pentru a continua planurile de extindere în Europa și Statele Unite, compania va folosi investiția pentru a-și tripla echipa de vânzări și va investi în marketing.
Hunch este un furnizor de software de automatizare de reclame. Platforma sa end-to-end permite brandurilor și agențiilor să livreze milioane de asset-uri creative individualizate către canalele de distribuție relevante de social media. Peste 100 de clienți corporate folosesc platforma pentru a-și îmbunătăți conversiile și veniturile.
Catalyst România este fund managerul care a lansat, în 2012, primul fond de private equity și venture capital destinat României și finanțat prin JEREMIE. Managerul de fond va viza cu prioritate investiții în sectoare cu creștere rapidă, inclusiv Tehnologie&Internet, Media&Comunicații și Servicii de tehnologie. Echipa va asigura capital de creștere companiilor care sunt sau pot deveni lideri regionali sau jucători globali. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vizitați www.catalystromania.com. Catalyst Romania Fund II SCSp (“Catalyst Romania” sau “Catalyst Romania Fund II”) este un fond de investiții alternative administrat de Catalyst II GP S.à.r.l. acționând ca un administrator de fond de investiții alternativ, ambele companii fiind organizate în conformitate cu legea luxemburgheză.