„Cavalerul Cardului Negru” este un proiect marca VideoCorp în care luăm aspecte și temeri legate de folosirea cardului și le explicăm.

În prima parte a video-urilor vei găsi o poveste horror de care sigur ai auzit. Oameni care au ajuns la bancomat și cardul le-a fost clonat, doar ca să găsească a doua zi că au rămas fără banii din cont. Oameni care au plătit online și au rămas fără bani. Sunt acei oameni care nu mai au încredere în plățile cu cardul și se întorc la cash-ul cel de toate zilele.

Dar noi credem în tehnologie și în lucrurile moderne. Ba mai mult, ne place să plătim cu cardul peste tot și dacă am putea să mergem fără niciun pic de cash, am fi cei mai fericiți.

Din acest motiv „Cavalerul Cardului Negru” spune poveștile horror ale folosirii cardurilor într-un mod amuzant, iar apoi explică de ce nu ar trebui să crezi în toate miturile.

Ai o poveste horror cu carduri? Spune-o în comentarii.

0,01% din tranzacții sunt fraudate în România

Conform statisticilor, în România doar 0.01% din tranzacții sunt fraudate, fiind printre țările cele mai sigure din Europa. Frauda în prezența cardului înseamnă 27% din valoarea fraudei cu carduri înregistrare la nivel european. Fie că e vorba de ATM sau POS și e cea mai importantă metodă de fraudare. Cu toate acestea, soluții există pentru a avea o experiență bună cu cardurile și pentru a nu ține atât de mult cash la tine.

De obicei vei observa că ți s-a clonat cardul abia după ce se face o primă tranzacție. Ori o retragere de bani, ori o tranzacție online folosindu-se datele cardului clonat cu ajutorul unui ATM fals instalat de către infractori. Ce poți să faci însă atunci? Nu să disperi.

Ce faci dacă ai Revolut și ți se întâmplă asta?

Soluții sunt. În Revolut poți să intri direct în aplicație în secțiunea de Carduri și să alegi opțiunea Freeze Card. Cardul se poate bloca instantaneu și în momentul acela nu mai poți face tranzacții. Dacă tranzacția frauduloasă a fost deja procesată, următorul pas este să contactezi reprezentanții Revolut pentru a putea să recuperezi banii.

Dar poți preveni toate acestea dacă activezi din secțiunea PIN & Security serviciile de localizare. În modul acesta cardul nu va mai putea să funcționeze dacă aplicația te poziționează în altă parte. Trebuie să ai pornite opțiunile de localizare pe telefon ca să funcționeze. În momentul în card se va încerca o plată cu cardul, aceasta nu va putea fi realizată pentru că localizarea aplicației nu te arată lângă el.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.