Sloganul de brand este un cuvânt, sau o frază care identifică un produs sau un serviciu. Folosind unele potrivite de marketing, sloganul poate deveni cel mai puternic instrument prin care un brand se poate identifica, făcându-l memorabil în rândul clienților și ajutându-l să se diferențieze de competiție.
Pentru ca un slogan să aibă succes, este nevoie ca el să reamintească permanent ceea ce face afacerea voastră.
Un slogan bun ar trebui să conțină cel mult opt cuvinte, trebuie să identifice clar produsul sau serviciul vostru și mai trebuie să sublinieze, la fel de clar, beneficiile pe care le aduce acest produs sau serviciu.
Un slogan de brand este o frază care surprinde, definește și sintetizează în câteva cuvinte conceptul produsului sau serviciului vostru.
Cum creezi un slogan de brand bun?
Când creezi un slogan de brand bun ar fi cazul să te gândești care sunt elementele care le lipsesc produselor sau serviciilor realizate de competitori și să creezi o frază care reprezintă aceste elemente.
Un slogan de brand bun ar trebui să fie original și scurt. Folosește metafore, imagini, rime, elemente de ritm care pot ajuta la crearea unui slogan de brand imposibil de uitat.
Poți folosi, ca un truc, și încorporarea numelui brandului în slogan, dacă poți face o rimă între acesta și restul frazei.
Totodată, poți folosi brandul ca și concept implicit. De exemplu, când spui Kellog's știi că este Breakfast of Champions.
O altă modalitate în care poți crea un slogan de brand bun este prin a sumariza cea ce face afacerea ta și a miza pe beneficiul pe care-l aduce clientului. De exemplu, ”Vopsești ușor, vopsești cu Spor”, sau ”1/4 cremă hidratantă”.
Totodată, nu uita că pe platforma BizTool.ro găsești, printre alți specialiști de business, și experți în branding pe care-i poți contacta pentru a te ajuta să construiești un slogan de brand pentru afacerea ta.