Sameday este compania de curierat care a înregistrat o creștere spectaculoasă în ultimii ani, ajungând să fie unul dintre principalii jucători din segmentul său de piață. Pe măsură ce organizația continuă să se dezvolte, devine tot mai important să își adapteze operațiunile interne pentru a răspunde eficient nevoilor în schimbare ale echipelor. Conștientă că serviciile tradiționale de resurse umane nu sunt concepute pentru a oferi suport eficient într-un mediu atât de dinamic, Sameday a ales să colaboreze cu DRUID pentru a lansa NOVA - un asistent inteligent dedicat resurselor umane, care oferă suport constant și imediat, în fiecare zi și la orice oră, pentru angajați.

De la implementarea sa, NOVA a crescut semnificativ numărul de utilizatori simultani care pot beneficia de asistență promptă. Angajații se bucură acum de o experiență îmbunătățită, având acces ușor la informații actualizate cu privire la diverse subiecte legate de resurse umane, cum ar fi beneficii, contracte de muncă și procese interne. Acest bot conversațional este accesibil de pe orice dispozitiv, adaptându-se astfel forței de muncă mereu în mișcare a Sameday. Suplimentar, NOVA vine cu suport în mai multe limbi, oferind o acoperire fluentă în cele trei țări din grupul Sameday (România, Bulgaria și Ungaria).

Impactul pozitiv al NOVA este deja vizibil, reducând semnificativ numărul de cereri și întrebări adresate departamentului de HR admin. Aceasta permite angajaților din departamentul de HR admin să se concentreze acum asupra sarcinilor mai complexe, cu un impact mai mare asupra experienței viitoare a angajaților.

În plus, economiile de costuri și timp rezultate din această implementare reprezintă un avantaj competitiv important pentru Sameday, ceea ce determină compania să continue colaborarea cu DRUID pentru a introduce soluții similare de asistență conversațională pentru optimizarea activităților din alte departamente.

„Suntem încântați să introducem soluția noastră de chatbot HR, numită NOVA. Acest instrument iNOVAtor ne ajută să oferim o experiență excepțională angajaților în cele mai întâlnite solicitări pe care le au la adresa departamentului nostru, în timp ce le permite colegilor noștri din HR să se concentreze pe inițiative strategice care conduc la succesul organizației noastre. Introducerea soluției de AI conversațional face parte dintr-un plan amplu de digitalizare și upgrade al proceselor de HR cu ambiția de a îmbunătăți permanent experiența colegilor și partenerilor noștri”, a declarat Octav Deliu, Head of Human Resources, Sameday Group.

"Este evident că experiența angajaților este crucială pentru succesul organizațional, iar așteptările angajaților sunt în continuă creștere. Soluțiile de AI conversațional pot juca un rol esențial în gestionarea acestei provocări, de aceea suntem încântați de colaborarea cu Sameday, care ne permite să plasăm angajații lor în centrul procesului de asistență în resurse umane. Sunt convins că soluția implementată de noi va aduce eficiență, accesibilitate și suport dinamic, creând în cele din urmă un mediu de lucru în care angajații se simt apreciați și susținuți în fiecare etapă a parcursului lor profesional", a completat Liviu Drăgan, CEO DRUID.