Am selectat câteva unelte online de monitorizare a feedback-ului și a reputației. Poți găsi mai multe în revista „Entrepreneur“.
Google Alerts
Google Alerts poate fi folosit pentru a-ți trimite notificări atunci când a fost adăugat conținut cu anumite cuvinte cheie, printre care poate fi și numele tău. Serviciul scanează și îți trimite articolele relevante de pe site-uri, bloguri sau cercetări. Poți să o faci gratis și primești notificări săptămânale sau zilnice, în funcție de nevoile tale.
Naymz
E o unealtă online care urmărește și măsoară influența ta pe rețele sociale, lucru ce e direct legat de reputație. RepScore e un serviciu al Naymz care îți măsoară influența online pe diferite rețele sociale, în comparație cu alți membri. Ia în calcul ceea ce zic alți oameni despre tine, dacă interacționează sau dacă te ascultă. De asemenea, îți spune cu ce te diferențiezi față de alți useri. Îți oferă un scor de la 1 la 99 și îți spune cât de influencer ești.
Hootsuite
E una dintre cele mai cunoscute unelte online de monitorizare și administrare social media. Contul gratuit îți permite să conectezi 3 rețele sociale, să programezi mesaje, să vezi interacțiunile cu utilizatorii și să vorbești cu ei mai bine. De asemenea, primești și o serie de analytics pentru a-ți da seama cât de bine funcționează conținutul tău. Pentru 10 dolari pe lună, varianta Pro te lasă să conectezi 50 de profile sociale, să programezi mai multe mesaje deodată și să primești un raport mai detaliat.
Reputology
Dacă ai un business internațional, care are clienți ce vorbesc în limba engleză, Reputology e o unealtă potrivită pentru a urmări feedback-ul din partea clienților. Îți trimite alerte în timp real privind feedback-ul negativ, bazându-se pe inteligență artificială și anumite cuvinte cheie. Astfel, poți să eviți o criză sau perpetuarea unor mesaje neplăcute. Costă 25 de dolari pe lună.