La această rundă Series B au participat, de asemenea, investitorii existenți Parteneri Base10 și Gradient Ventures (VC Google axat pe AI). Acest lucru aduce finanțarea totală a companiei la 54 de milioane de dolari, conform Techcrunch.
Compania va folosi capitalul strâns pentru a accelera dezvoltarea produsului. Runda anterioară Series A de 18 milioane de dolari a fost condusă de Base10 și Google’s Gradient Ventures în urmă cu nouă luni.
Chili Piper oferă o platformă de tip SaaS pentru pregătirea întâlnirilor/programărilor pentru echipele de vânzări, iar principalul său concurent este Calendly, început cu 2 ani și jumătate în urmă, care recent a ajuns la o evaluare de 3 miliarde de dolari.
„Ca să începem afacerea am vândut casa și am decis să creștem compania. Așa că până în 2019 am crescut independent. Tiger ne-a oferit o evaluare pe care ne așteptam să o obținem la sfârșitul acestui an, ceea ce ne va ajuta să accelerăm lucrurile mult mai repede”, a spus Nicolas Vandenberghe, CEO și cofondator al Chili Piper
Lansat în 2016, software-ul Chili Piper se adresează segmentului B2B și este conceput pentru a converti clienții potențiali în vânzări. Echipele de vânzări îl pot folosi pentru a eficientiza întregul proces al întâlnirilor. Este folosit de Intuit, Twilio, Forrester, Spotify și Gong.
„Suntem mândri că avem atât de mulți clienți care programează întâlniri și își optimizează calendarele cu Instant Booker-ul Chili Piper”, a declarat Alina Vandenberghe, CPO și cofondator.
Compania fondată de cei doi în 2016, iar regimul de muncă a fost remote de la început cu 93 de angajați în 81 de orașe și 21 de țări.