“Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, să aducem utilizatorilor un salt semnificativ în tehnologie și în experiența lor bancară, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. De aceea, analizăm continuu comportamentul de consum, feedbackul și ideile utilizatorilor, dezvoltăm și îmbunătățim permanent”, declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Cine sunt primii clienți Salt Bank după 100 de zile

Clienții Salt Bank sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (46%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică.

Două treimi dintre clienți sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”).

Aproape jumătate dintre clienți provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța. Majoritatea clienților (79%) Salt Bank se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.

Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank în primele 100 de zile de la lansare sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.

Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul clienților Salt Bank este ocupat de Grecia, Italia și Spania, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Bahamas, Jamaica, Columbia, Palestina, insula Fiji, Uzbekistan, Thailanda dar și destinații inedite din Africa precum Uganda, Ethiopia sau Zimbabwe.

Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile, iar până acum a strâns peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt.

Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” - care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni - oameni) în Care Center.

Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania.