Concepută încă din etapa de design pe principiul respectării vieții private, Webex People Insights permite utilizatorilor individuali și echipelor să-și stabilească și să-și atingă obiectivele legate de întâlniri, menținerea unui echilibru între viața profesională și cea personală, conexiuni și gestionarea timpului.

Noutățile prezentate se adaugă la cele peste 400 de funcționalități Webex lansate în ultimele 6 luni, concepute să ofere experiențe de colaborare incluzive și de încredere.

Disponibilă în noua platformă Webex, People Insights se aliniază la obiectivele pe care și le stabilesc utilizatorii în ceea ce privește întâlnirile, conexiunile, menținerea unui echilibru între viața profesională și cea personală și gestionarea timpului. Informațiile disponibile utilizatorilor sunt incluse în trei categorii: personale (Personal), de echipă (Team) și organizaționale (Organizational). Informațiile respectă principiile confidențialității, sunt securizate și sunt disponibile doar utilizatorilor.

Pandemia are un impact semnificativ asupra modului în care lucrăm. 58% dintre angajați estimează că vor lucra opt sau mai multe zile de acasă în fiecare lună, iar în 98% din întâlniri vor participa utilizatori de la distanță, astfel că se prefigurează un nou mod hibrid de lucru. De aceea, este foarte important ca angajații să aibă acces la instrumentele care îi pot ajuta în activitățile pe care le desfășoară, indiferent de unde lucrează, iar una dintre oportunități este de a-i ajuta să-și gestioneze mai bine timpul și relațiile profesionale.

Accesul la informații despre tiparele zilnice de lucru le permite utilizatorilor să-și ajusteze modul de lucru și timpul alocat diferitelor activități, să selecteze persoanele cu care lucrează și să identifice subiectele pe care trebuie să le aprofundeze. De exemplu, pot vedea care este numărul de întâlniri pe care le acceptă, dar la care nu participă, cât de frecvent fac mai multe activități în timpul întâlnirilor, care sunt persoanele cu care colaborează cel mai des, câte întâlniri au loc în afara orelor de program ale echipei sau care sunt diviziile din organizație care au nevoie de suport. Mai multe detalii puteți afla din acest videoclip.

”Cea mai prețioasă resursă a noastră este timpul. Modul în care decidem să ne petrecem timpul și să ne conectăm cu ceilalți ne afectează performanța și confortul psihic”, a declarat Fran Katsoudas, EVP și Chief People, Policy & Purpose Officer la Cisco.

”People Insights ne ajută să ne planificăm ziua – pe baza priorităților, preferințelor personale și obiectivelor noastre – pentru a fi în cea mai bună formă la birou, acasă și în cadrul echipelor. Echipele sunt motorul organizației, iar datele pe care le obțin managerii îi ajută să acționeze cu empatie și, în același timp, să construiască echipe performante.”

People Insights îi poate ajuta pe angajați să acorde mai multă atenție confortului personal în următoarele moduri:

Personal Insights: Aceste date, disponibile pentru fiecare individ în parte, analizează tendințele și interacțiunile zilnice (cum ar fi colaboratorii și activitățile cheie), astfel încât să vă setați și să vă monitorizați preferințele personale. Acest lucru vă permite să vă adaptați colaborarea cu colegii și să vă concentrați asupra celor mai importante activități. De exemplu, cât de des acceptați întâlniri la care nu participați niciodată, faceți alte activități în timpul întâlnirilor sau nu utilizați funcția video? People Insights vă ajută să decideți când să refuzați sau să reprogramați o întâlnire pentru a vă asigura că vă îndepliniți obiectivele și vă păstrați același mod de lucru. De asemenea, vă ajută să vă implicați (puteți vizualiza obiceiurile de multitasking și partajare video în timpul întâlnirilor), astfel încât să puteți gestiona mai atent timpul pe care îl acordați celorlalți.

Team Insights: Aceste date oferă fiecărui membru al echipei o perspectivă asupra conexiunilor și obiceiurilor de colaborare pentru întreaga echipă, păstrând în același timp confidențialitatea. Rezultatul este o experiență de lucru incluzivă, în care metodele de lucru pot fi adaptate în beneficiul tuturor membrilor echipei. De exemplu, managerii sau liderii de echipă pot vedea care este procentul de întâlniri care au loc în afara orelor de program sau se pot asigura că se vor conecta cu oamenii și echipele potrivite.

Organizational Insights: Datele organizaționale oferă o imagine de ansamblu asupra tendințelor și modelelor de colaborare dintr-o organizație, pentru a vă ajuta să identificați diviziile care lucrează independent și echipele care pot beneficia de asistență suplimentară. De exemplu, dacă treceți la un nou model de afaceri sau la o nouă structură organizațională, care necesită noi modalități de colaborare, puteți monitoriza modul în care funcționează modelul și acționa acolo unde observați disfuncționalități.

Cu 600 de milioane de participanți lunar și 6 miliarde de apeluri în fiecare lună, Webex este una dintre puținele platforme care poate gestiona această transformare la nivel global. Webex ajută angajații să inoveze și să rămână productivi oriunde s-ar afla.

În ultimele 6 luni, Webex a lansat 400 de funcționalități noi. Pe perioada pandemiei, Webex a continuat să ajute afacerile să prospere și a devenit o platformă integrantă pentru guverne, care au putut astfel să-și desfășoare activitățile de la distanță, pentru medici, care și-au consultat pacienții în condiții de siguranță și pentru profesori, care au predat elevilor de la distanță.

Disponibilitate

People Insights va fi disponibilă la nivel global și va fi lansată etapizat, pe parcursul anului următor, fiind disponibilă din această vară pentru o listă de clienți selectați din SUA.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.