Care este formatul evenimentului?

Prow 2024 se va desfășura fizic, la Timisoara Convention Centre unde contentul va fi organizat pe 2 scene cu experți digitali internaționali și locali în dezvoltarea de produse și strategii de creștere de succes.

Evenimentul este împărțit în două zile:

  • 17 octombrie: Pre-conferință, workshop-uri practice care vor ajuta pasionații de produse digitale să își dezvolte competențele esențiale pe loc. Primul workshop anunțat este: "Radical Product Thinking Workshop: Translating a Vision into Reality." Biletele se cumpără separat, iar biletul pentru conferință nu asigură accesul la workshop.
  • 18 octombrie: Conferința își propune să scoată în față cele mai recente tendinte în dezvoltarea produselor digitale, atât din perspectiva tehnologică, cât și din cea a managementului de produs.

Care sunt speakerii care vor urca pe scenă?

Pentru a construi un produs digital de succes, este necesară o cunoaștere în profunzime a pieței, urmată de cunoștințe avansate de management de produs, design intuitiv sau marketing avansat. Speakerii care vor urca pe scena Prow sunt experți internaționali cât și naționali, care vor pune toate aceste detalii în perspectivă.

Numele anunțate până acum sunt: Radhika Dutt - Author of Radical Product Thinking: The New Mindset for Innovating Smarter, Ali Khalid Rana - VP of Product at Bolt, Nicolo Arena - Product Design Lead at Meta, Sebastian Borggrewe - Chied Product Officer at Product Masterclass, Pedro Sousa - Chief Product Officer at Packhelp, Tulio Domingos - Vice President of Product Education First, Emily Webber - Organisational Consultat at Tacit, Cristian Sălcenu - CEO at Sezamo, Mart Parve - Co-Founder & CPO at Miros, Karczewski Karol - Lead Product Manager at LOT Polish Airlines.

Biletele se pot achiziționa de pe site-ul https://prow.ro/tickets iar fiecărui workshop îi corespunde un preț separat.

“Ecosistemul nostru IT se îndreaptă rapid spre automatizare, folosind soluții fără cod sau cu cod redus, pentru a obține rezultate rapide. În această schimbare, trebuie să ne schimbăm focusul de la 'cum facem' la 'ce facem'. Asta înseamnă că trebuie să ne concentrăm mai mult pe produsele pe care le dezvoltăm și pe problemele pe care le rezolvăm, nu pe detaliile tehnice ale modului în care le construim.", a spus Raul Geana, Director General @ Haufe Group, unul din partenerii evenimentului.

"The Access Group este unul dintre cei mai mari furnizori de business management software, pentru organizații din Marea Britanie, Irlanda și Asia Pacific. Ajutăm peste 60.000 de clienți din sectoarele comerciale și non-profit să devină mai productivi și mai eficienți. Soluțiile noastre inovatoare transformă modul în care este utilizat business management software-ul, oferind fiecărui client libertatea de a face mai mult. În prezent, dezvoltam 75 de produse software cu echipele din Romania, iar prin parteneriatul cu PROW ne propunem sa contribuim activ la dezvoltarea competentelor in regiune, incurajandu-i astfel pe cei peste 1100 de angajati ai nostri sa se conecteze cu o comunitate vibranta, cu care impartasim aceeasi pasiune pentru dezvoltarea de produse." - Radu Giju, Managing Director The Access Group Romania

Prow este un eveniment non-profit, menit să valorifice potențialul tehnologic prin crearea unui mediu de învățare, întâlnire și conectare cu experți internaționali. Este prima conferință de tehnologie din Timișoara cu focus pe produse digitale.