Antreprenori, investitori, dezvoltatori de produse și specialiști în tehnologie se vor întâlni în această toamnă la cea de-a 11-a ediție a How to Web Conference. În cadrul evenimentului, vor descoperi cele mai recente metode de inovare și se vor reconecta cu alți profesioniști din industria de tehnologie.
Pe parcursul celor două zile, How to Web oferă o experiență completă prin conținut și networking de calitate, precum și acces la cele mai inovative startup-uri și produse din regiune. Liderii startup-urilor unicorn, pionierii metodologiilor de succes din industria de produse digitale sau alți experți recunoscuți global vor fi prezenți la acest eveniment.
Subiectele prezentate se vor axa pe experiența dovedită a speakerilor în construirea următoarei generații de startup-uri, produse digitale și echipe performante.
Hristo Borisov și Matt Lerner sunt primii speakeri anunțați, care vor seta tonul pentru această ediție. Hristo Borisov este Fondatorul și CEO-ul Payhawk, cel mai recent startup unicorn din Estul Europei, iar Matt Lerner este fondatorul Startup Core Strengths, cel mai eficient program de dezvoltare pentru startup-uri din Europa.
Evenimentul facilitează și oportunități valoroase de networking, prin care participanții își pot întâlni viitorii colaboratori, parteneri de afaceri sau investitori. Aceștia au acces la spațiul expozițional, zone de networking și la aplicația mobilă dedicată.
Nelipsit din cadrul evenimentului este Spotlight, cel mai recunoscut program de matchmaking și competiție pentru startup-uri din această regiune a Europei. 20 de startup-uri de tehnologie vor concura pentru premiul investiție oferit la finalul programului.
„How to Web este mai mult decât o conferință — este o oportunitate de creștere pentru profesioniștii cu spirit antreprenorial și inovativ. Prin inițiativele pe care le demarăm an de an, creăm contextul necesar pentru ca acești profesioniști să se întâlnească, să se inspire și să acționeze pentru dezvoltarea ideilor care pot să schimbe lumea. Ne bucurăm că anul acesta putem reveni în formatul fizic, pentru a aduce experți globali pe scenă și a readuce aminte publicului că puterea inovării este în mâinile celor care caută soluții și a celor care construiesc. #TimetoBuild”, spune Alexandru Agatinei, CEO How to Web.
Prima serie de bilete este cea de community tickets, lansată în număr limitat și este disponibilă timp de o săptămână.
Experiența How to Web 2022 este realizată în parteneriat cu Google for Startups, Mastercard România, BRD - Groupe Société Générale și Orange România.