Un service GSM din Iași a pus la punct primul serviciu de reparații ale mobilelor, cu livrare gratuită la ușă.
Procesul funcționează simplu: persoana selectează într-un formular online brandul și modelul dispozitivului de reparat, tipul defecțiunii și data și ora la care dorește preluarea de la adresa dorită. Reprezentanții service-ului preiau echipamentul, îl repară și îl returnează proprietarului.
În momentul în care primește la ușă dispozitivul reparat, clientul plătește doar service-ul, nu și transportul, în această perioadă. Cei care doresc, pot primi un telefon de schimb pentru utilizarea pe durata reparației.
„Ne adaptăm mereu la tehnologie și la context. Am gândit soluția de Pick-up & Delivery din două considerente: firmele care depind de laptop și telefon să-și poată continua activitatea chiar și în aceste condiții de criză și, totodată, orice persoană să poată ține legătura cu cei dragi de la distanță, fără să fie limitată de un telefon defect în momentul nepotrivit”, spune Marian Abutoaiei, manager și co-fondator.
Tot procesul de preluare - reparație - predare se desfășoară în condiții depline de siguranță. Livratorii sunt dotați cu echipamente de protecție și respectă distanța socială recomandată de autorități.
În service, toate echipamentele sunt dezinfectate înainte și după reparație cu tehnologie medicală. Telefoanele sunt sterilizate și dezinfectate cu raze UV de mare putere și sunt purificate cu ozon, pentru neutralizarea totală a virusurilor și bacteriilor.
Serviciul este propus de unul dintre cele mai longevive service-uri pentru dispozitive electronice din Iași.