Achiziția a 50% din ITG este prima mișcare de acest fel făcută de Corporate Intelligence Agency și deschide procesul de extindere a portofoliului de servicii, compania vizând noi achiziții în perioada următoare.

„Decizia de achiziție a pachetului de acțiuni în IceU Training Group a apărut în mod natural, pe fondul colaborării anterioare foarte strânse între cele două companii, în activitățile derulate pentru partenerii noștri, și extinde expertiza Corporate Intelligence Agency și în zona de profiling, testare psihologică și detectare a comportamentelor simulate, activități deosebit de utile, atât în cadrul departamentelor de HR, cât și în cadrul interviurilor în investigațiile antifraudă”, spune Gabriel Zgunea, CEO Corporate Intelligence Agency.

Achiziția are loc și în contextul în care apetitul corporațiilor pentru acest tip de servicii specializate de profiling se află într-un trend ascendent spectaculos, generat atât de acuratețea rezultatelor, cât și de costurile relativ scăzute și de rapiditatea cu care sunt livrate analizele respective, care permit fundamentarea deciziilor strategice și operaționale din companii.

Accesarea serviciilor de profiling poate fi făcută de orice companie, din orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiunea acesteia. Caracterul utilizării serviciilor poate fi permanent sau punctual, în funcție de tipul companiilor, domeniu și situațiile cu care acestea se confruntă.

Utilizarea analizelor de profiling poate avea multiple întrebuințări în cadrul unei companii, începând cu expertiza de specialitate și servicii de testare psihologică în cadrul procesului de angajare sau de exit, îmbunătățirea comunicării interne în cadrul diverselor departamente de interes din companii, coaching și participare activă în cadrul interviurilor antifraudă.

Serviciile specializate de profiling permit specialiștilor Corporate Intelligence Agency ridicarea nivelului de expertiză profesională raportat la realizarea de analize de piață și verificări de background.

Una dintre zonele cele mai ofertante în piața de profiling o reprezintă domeniul de resurse umane, unde specialiștii ITG din cadrul Centrului de Cercetare și Psihologie Aplicată oferă clienților cele mai noi produse de testare psihologică a candidaților la recrutare, acestea fiind, în fapt, și singurele instrumente de testare a competențelor profesionale validate științific pe populația din România.

De asemenea, instrumentele menționate, fie că este vorba de evaluări vocaționale, testarea abilităților și competențelor profesionale sau a trăsăturilor de personalitate, permit actualizarea programelor de inducție și retenție profesională la companiile partenere care accesează acest tip de servicii specifice.

Iar nevoia intrinsecă a ITG de dezvoltare și evoluție profesională, dublată de expertiza echipei în zona de cercetare științifică, au permis, prin îmbinarea ultimelor soluții tehnologice din domeniul IT&C cu cele mai noi descoperiri științifice din domeniul psihologiei și psihoterapiei, realizarea de profile ale angajatului ideal în oricare dintre domeniile de interes pentru clienții companiei: vânzări, achiziții, HR, management, back-office în ansamblul său etc.

Corporate Intelligence Agency este o companie de management al riscului dedicată exclusiv mediului de afaceri, specializată în identificarea potențialelor vulnerabilități, riscuri sau oportunități de business ale companiilor care apelează la serviciile sale.

Corporate Intelligence Agency oferă soluții premium de Intelligence aplicat, Competitive Intelligence și Risk Management, prin utilizarea celor mai noi instrumente și tehnologii, alături de dinamismul, creativitatea, și mai ales nivelul foarte ridicat de expertiză în domeniul intelligence al experților din componența echipei.

Serviciile Corporate Intelligence Agency se adresează tuturor companiilor și corporațiilor care înțeleg importanța utilizării unor profesioniști pentru generarea de informații sigure, care să poată fundamenta procesele decizionale, oferind cunoaștere asupra unor fenomene sau conjuncturi socio-politice, piețe sau situații de interes, precum și reducerea riscurilor sau vulnerabilităților în domenii ce pot afecta interesele economice și reputaționale ale companiei.