Clienții români și-ar dori, cel mai mult, să vadă și să atingă articolele vestimentare, spun că nu sunt informați complet despre mărimi și se tem că fotografiile nu reflectă realitatea.
Fashion Days a început în 2018 o serie de investiții în soluții și facilități care să le ofere siguranța clienților că fiecare comandă pe care o fac este o experiență cât mai plăcută. Astfel, în primele 6 luni ale acestui an, au fost introduse noi alternative de livrare/retur a articolelor comandate de pe Fashion Days.
Ieși în oraș și nu ai haine? Livrare în aceeași zi
Clienții din București pot alege, începând cu luna iunie, să le fie livrate comenzile chiar în aceeași zi. Cei care preferă această variantă pot selecta și un anumit interval orar dedicat, o „fereastră” de 3 ore, în care să le fie adus coletul comandat.
O facilitate aleasă deja de 13% dintre clienții din regiunea București-Ilfov.De asemenea, majoritatea comenzilor cu livrare în orașe precum Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov, sunt livrate chiar a doua zi, dacă sunt plasate până la miezul nopții. Acest lucru s-a întâmplat pentru 60% dintre comenzile din luna iunie.
Tot pentru clienții care își prețuiesc foarte mult programul sau sunt mereu în mișcare, Fashion Days oferă și posibilitatea livrării prin intermediul Oficiilor Poștale. Doar în luna iunie, aproape 10% dintre comenzi au fost ridicate din Oficiile Poștale, iar în total, în primele 6 luni de la introducerea facilității, peste 20.000 de comenzi au fost preluate din cele peste 600 de Oficii Poștale.
65% din vizite pe mobil
Totodată, cea mai recentă alternativă de livrare din portofoliul Fashion Days, cea în showroom-urile eMAG, se dovedește un succes. Doar în prima lună, 5% dintre comenzile efectuate în orașele unde există showroom-uri au fost livrate astfel.
Trendul de creștere al Fashion Days continuă și pe alte paliere. Față de aceeași perioadă a anului anterior, numărul de modele de produse prezente în shop a crescut cu 65% și a ajuns la 71.000. De asemenea, numărul de căutări în site a crescut, de la 2,8 milioane la 3,4 milioane.
O altă zonă care înregistrează creșteri semnificative este cea de mobile. În prezent, 65% dintre vizite provin de pe dispozitive mobile, din aplicația Fashion Days sau din site-ul responsive, iar clienții au plasat aproape de două ori mai multe comenzi în 2017 față de 2016 (72% din total, față de 43%) de pe telefonul mobil.