Compania și-a păstrat, totuși, tradiția în domeniul soluțiilor sociale și culturale, fiind în continuare un lider în domeniul soluțiilor de motivare a angajaților, însă, de anul trecut, a demarat un amplu proces de adaptare a ofertei de servicii la nevoile actuale ale companiilor și antreprenorilor și, mai ales, la tendințele din mediul digital. Cum inovează cei de la Up pe segmentul beneficiilor oferite angajaților?
Mai întâi de toate, compania folosește 5% din cifra de afaceri – în valoare de o jumătate de miliard de euro – pentru investiții în zona de cercetare & dezvoltare și în inovație.
”Ne dorim transformarea unui emitățor de tichete de masă într-un furnizor de soluții digitale extinse, capabil să răspundă nevoilor specifice ale diferitelor piețe”, a spus în cadrul unei întâlniri cu presa de la București Catherine Coupet, preşedinte şi director general al grupului Up.
Astfel, potrivit reprezentantei Up, compania a început încă din 2017 un amplu proces de inovare. Pentru o perioadă de 5 ani, grupul Up are un buget de 30 de milioane de euro pe care-l va investi în două direcții de dezvoltare la nivel digital. Una dintre ele este denumit booster și presupune testarea rapidă a unor soluții.
A doua direcție în care compania din Franța își dorește să inoveze este denumită sugestiv, up innovation, și presupune investiții strategice în startup-uri.
Compania a început deja să lucreze și să livreze o serie de noi soluții. De exemplu, a lansat o platformă de achiziții pentru IMM-uri, o investiție în valoare de 1,5 milioane de euro. Denumită Up Achiziții, această platformă a fost lansată în țara noastră, mai întâi de toate. ”Aplicația a fost dezvoltată de o echipă din filiala noastră din Turcia, iar finanțarea este de la compania-mamă”, au precizat reprezentanții grupului Up.
În esență, Up Achiziții este o platformă care vine în ajutorul companiilor mici și mijlocii cărora le facilitează interacțiunea cu furnizori de produse și servicii. Despre această platformă am scris pe larg în acest material.
Totodată, grupul francez a început să acorde mai multă atenție implementării la scară largă a plăților mobile, a creat un instrument de măsurare a calității vieții la locul de muncă, precum și o platformă de gestiune a flotelor auto.
În același timp, francezii dezvoltă și testează o nouă serie de soluții, cum ar fi digitalizarea voucherelor de reduceri, finanțarea studiilor superioare sau o platformă de gestiune a ajutoarelor sociale.
Grupul Up are peste 1,3 milioane de companii în potofoliul de clienți și peste 26 de milioane de utilizatori în cele 19 țări în care este prezent.