Ți-ai lansat un startup sau plănuiești să intri în afaceri pe cont propriu? În era digitală, poate că ar fi bine să te gândești să ai o prezență online, chiar dacă activitatea business-ului tău nu se desfășoară acolo. La știrile zilei am găsit câteva sfaturi care ne răspund la întrebarea cum ne facem cunoscut startup-ul pe net, dar și informații pe care orice fondator ar trebui să le știe despre SEO.
Ce mai puteți citi la știrile zilei:
Imediat ce ne deschidem un startup, mai ales unul pe zona de tech, visăm deja să-l mutăm în Silicon Valley pentru a avea acces la resurse mai bune. Ar trebui, totuși, să ne grăbim să plecăm din țară?
Un tânăr de 18 ani din Slovacia este un adevărat Facebook wiz. Încă de la 11 ani crea campanii pe Facebook pentru branduri mari.
Startup-ul American Nearpod a strâns 21 de milioane de dolari pentru a transforma device-urile mobile în unelte de învățare, luându-le din alura de elemente care distrag atenția elevilor în timpul orelor de curs.
Editor start-up.ro & redactor-șef Green Start-Up, jurnalist cu o experiență de 17 ani în presa de business (Forbes România, Ziarul Financiar, Business Standard), călător avid și cu o pasiune pentru unicorni și fonduri de investiții, Oana urmărește îndeaproape antreprenorii din întreaga lume și descoperă poveștile lor.