Totodată, Raiffeisen Bank România a lansat, în 2023, ”Banking 1:1”, o abordare personală și interactivă în relația cu clienții, susținută de aplicația Raiffeisen Smart Finance. În cele 18 luni de la lansare, aplicația a fost îmbunătățită și actualizată constant cu numeroase funcționalități care vizează atât zona de creditare, cât și cea de economisire, asigurări sau pensii.
Aplicația a fost gândită de la bun început pentru a susține echipa băncii în interacțiunea cu clienții.
Astfel, la ora actuală, experții băncii sunt dotați cu 1.400 de tablete Raiffeisen Smart Finance, cu ajutorul cărora clienții pot simula configurarea unui plan financiar, în baza informațiilor pe care le furnizează, adaptat obiectivelor, nevoilor și dorințelor lor.
”Soluția digitală Raiffeisen Smart Finance are rezultate remarcabile. Colegii noștri, asistați de tabletă, au purtat peste 2,3 milioane de conversații pe teme ce țin de economisire, pensii, asigurări, planuri financiare. Ne continuăm sistematic strategia de a ne conecta 1:1 cu clienții punând totodată la lucru cele mai avansate tehnologii din domeniul bancar la ora actuală. Lucrăm cu soluții inovatoare dezvoltate de echipa Raiffeisen pentru a-i sprijini pe români în conturarea unor planuri financiare sănătoase pe termen lung și, nu în ultimul rând, pentru a le face viața mai ușoară clienților noștri.”, spune Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România.
Top 3 obiective financiare ale românilor
Pensiile, asigurările și planul financiar sunt top 3 cele mai accesate servicii în Raiffeisen Smart Finance, după cum rezultă din analiza numărului de accesări în aplicație. La egalitate cu planul financiar, se plasează ofertele de creditare, în special, creditele ipotecare.
Planul financiar este o simulare oferită gratuit de Raiffeisen Bank clienților săi prin intermediul aplicației Raiffeisen Smart Finance.
Clienții pot avea, astfel, o imagine de ansamblu și își pot gestiona veniturile și cheltuielile personale, astfel încât să-și realizeze atât obiectivele pe termen scurt (economisire pentru situații neprevăzute), cât și cele pe termen mediu (economisire pentru evenimente deosebite în familie, călătorii programate sau diverse investiții) sau pe termen lung (pensie).
În ceea ce privește viitorul financiar al copiilor, printre cele mai des întâlnite obiective pentru care clienții aleg să economisească se numără: studiile copilului, avans pentru achiziționarea unei locuințe, economii pentru a-i cumpăra o mașină sau pentru a-l ajuta să-și cultive pasiunile.
Acest serviciu nu presupune nici un cost suplimentar pentru clienții Raiffeisen Bank și vine fără nici o obligație sau condiționare de cumpărare a altor produse bancare.