Cea de-a doua variantă a devenit destul de utilizată, deoarece are mai multe avantaje. De ce și cândai putea avea nevoie de astfel de servicii? Descoperă mai jos.

Obținere mai rapidăși documentație mai puțină

Mulți antreprenori aleg propria adresă de domiciliu pentru sediul social al firmelor lor. Deșili pare mai simplu și mai rapid de procedat așa, de fapt, documentele necesare și acordul vecinilor și chiar alAsociației de proprietari vor îngreuna destul de mult întocmirea documentelor necesare la Registrul Comerțului. Pe lângă acestea, vor exista și alte verificărifăcute de ANAF pentru a asigura respectarea legii.

Un serviciu de găzduire a sediului social este mult mai simplu de obținut, pe de altă parte. Pentru a beneficia de el, se va încheia un contract de furnizare de servicii cu un prestator. Mai mult, acest tip de serviciu este reglementat prin două legi:

  • Legea 51/ 1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat;
  • Legea 31/1990 privind societățile comerciale.

De asemenea, pentru sediul social obținut astfel, nu mai ai nevoie de acordul vecinilor sau alte aprobăriși documente. Contractul este singurul act pe care îl vei adăuga la dosarul de înmatriculare a firmei.

Costuri mai mici de utilizare

O altă variantă utilizatăpentru a avea un sediu social la infiintarea unei firme este închirierea unui spațiu comercial sau a unui apartament pentru care sunt necesari aceiașipașiîn ceea ce privește documentele necesare. Echipa La Registru te poate ajuta si in aceasta situatie, in ceea ce priveste verificarea contractelor de inchiriere si incheierea lor cu succes. În aceastăsituație, însă, mai intervine un aspect foarte important: costul chiriei, care nu este de neglijat. Prin comparație, serviciul de găzduire presupune un cost mai mic, care depinde de alte facilitați pentru care optezi. Această soluție îți permite sădirecționezi o parte importantă din bani spre afacerea propriu-zisăîn locul unei chirii.

Personalizare prin alegerea serviciilor adiacente

Serviciul de găzduire a sediului social poate presupune simpla utilizare a adresei respective sau poți opta și pentru alte soluții, în funcție de ce oferă prestatorul. De cele mai multe ori, poți beneficia și de sortarea și păstrarea corespondenței pentru mai mult timp. Mai mult, poți alege și durata de timp pentru care vrei săfolosești acest serviciu.

Firma nu are nevoie de spațiu fizic

Din punct de vedere practic, serviciul de găzduire a sediului social este și mai util atunci când nu ai nevoie de un spațiu fizic pentru a-ți derula activitățile. Acolo poți primi corespondența care îți va fi trimisa ulterior la o altă adresă, astfel încât să nu fie nevoie să ai un sediu social doar pentru a primi diverse înștiințări.

O imagine mai bună a firmei

Dacă te întrebi de ce ai avea nevoie de găzduirea sediului social dacă ai deja o locuință a cărei adresă o poți folosi, iată un motiv bun: în comparație cu o adresă de domiciliu, cea a unui prestator de serviciu îți va oferi mai mult prestigiu. Mai mult, în acest fel, poți avea o adresă comercială diferită pentru firma ta, ceea ce va contribui la imaginea și credibilitatea îmbunătățite ale societății.

Cum alegi un serviciu de găzduire?

Alegerea unui serviciu de găzduire a sediului social este mai simplădecât pare. Tot ce ai de făcut este săcauți un prestator care să fie cât mai aproape de zona ta de interes, astfel încât săîți fie ușor să ajungi acolo oricând este nevoie. Adresa este un alt considerent pe care îl poți lua în calcul, precum și soluțiile pe care acesta le oferă. Odată ce eștimulțumit de alegerea făcută, poți demara procedura de înmatriculare a firmei pe platforma La Registru, astfel încât săîțipoțiîncepe activitatea cât mai repede.

În concluzie, serviciul de găzduire a sediului social este o soluție rapidăși eficientăîn înființarea unei societăți, deoarece presupune mai puțineformalitățiși acte. De asemenea, folosirea unei astfel de soluții contribuie decisiv la scăderea timpului de înmatriculare a firmei, ajutându-te să demarezi operațiunile mai rapid.