O campanie PPC poate fi extrem de eficientă, cu condiția să fie optimizată și monitorizată în mod corespunzător. În acest sens, cei care au nevoie de publicitate pot apela la o agenție specializată în marketing online și implementarea de campanii PPC. Ajutorul unui specialist PPC este destul de important, având în vedere că acesta deține mijloacele și cunoștințele necesare pentru realizarea unei campanii performanțe și pentru servicii profesioniste.

Iată care sunt principalele avantaje într-o campanie PPC implementată și monitorizată de o agenție de marketing!

Specialiștii PPC știu exact de ce ai nevoie

Este important că înainte de începerea unei campanii PPC să se cunoască detalii cu privire la produsele sau serviciile ce urmează să fie promovate, care este audiența ce trebuie targetată pentru promovarea acestora, ce oferă concurența și alte detalii de acest tip. Datorită experienței vaste pe care o are în realizarea de astfel de campanii, un specialist dintr-o agenție de marketing va ști exact care sunt nevoile unei anumite afaceri, în funcție de nișă. După evaluarea inițială, specialistul va propune implementarea celor mai potrivite servicii.

Specialiștii stabilesc strategia optimă de printr-un audit, pe care orice agenție de marketing concentrată pe eficiență și rezultate îl va realiza înainte de începerea unei campanii. Este vorba despre un audit PPC profesionist, care ajută companiile și brand-urile să afle unde pot crește rezultatele și unde pierd bani în campaniile pe care le-au implementat în trecut.

Pentru cineva fără experiență, un audit PPC poate să pară extrem de complicat, fiind vorba despre sute de criterii de evaluare, pentru fiecare platforma în parte (Google, Facebook, Instagram, Twitter etc.). De exemplu, pe Google Ads se vor verifica, printre multe altele, următoarele elemente: dacă textul anunțurilor este optimizat, ce strategie de licitare este recomandată, care sunt posibilele erori tehnice ce ar putea împiedica urmărirea conversiilor (vânzărilor propriu-zise), care este structura cuvintelor cheie, cât de adecvați sunt termenii de căutare pentru anumite produse sau servicii oferite. În urma acestui audit, clientului i se transmite un raport, alături de recomandări pentru cele mai potrivite servicii.

O agenție de marketing te poate ajută să economisești bani

Una dintre cele mai comune probleme pe care le au cei care dețîn afaceri și aleg să se ocupe singuri de campania PPC este legată de gestionarea bugetului. Indiferent dacă vorbim despre un buget redus sau despre unul nelimitat, este important că toate resursele financiare să fie cheltuite în mod corespunzător. Un specialist PPC va ști cum să aleagă cuvintele cheie potrivite și, atunci când este posibil, clientul agenției plătește doar pentru click-uri relevante pentru afacerea sa.

De asemenea, scopul pe care îl are o agenție de marketing este acela de a își păstra clienții un timp îndelungat. Din acest motiv, un specialist va ști cum să gestioneze chiar și un buget redus, astfel încât să obțînă rezultate maxime pentru client. Astfel, colaborarea este avantajoasă pentru ambele părți implicate. Clientul obține rezultatele dorite, campania PPC generează vizibilitate, produsele sau serviciile se vând, iar bugetul pentru următoarea campanie PPC va fi mai mare.

Economisirea banilor se va observă și din alte puncte de vedere. O companie care alege să lucreze cu o agenție de marketing specializată în campanii PPC nu va mai fi nevoită să angajeze pe cineva intern, care poate aduce sau nu rezultatele dorite. De asemenea, nu va fi nevoie nici că angajații fără experiență în domeniu să preia task-ul de a se ocupa de o campanie PPC, ceea ce înseamnă că aceștia se vor concentra pe aria lor de expertiză, generând în continuare venituri pentru companie.

Alege specialistul potrivit!

Există foarte multe agenții de marketing care pretind că oferă servicii ce aduc rezultate, însă nu toate reușesc să își respecte promisiunile. De aceea, cei care își doresc să adopte acest model de marketing pentru compania sau brand-ul lor sunt sfătuiți să apeleze la un specialist care își poate dovedi rezultatele. De exemplu, clienții care au ales servicii de PPC marketing prin agenția Optimized au fost mulțumiți de rezultatele obținute, dar și de comunicarea eficientă pe care au avut-o cu specialiștii în marketing online. Comunicarea este esențială atunci când o agenție oferă astfel de servicii, deoarece clientul își dorește să înțeleagă unde se duc banii pe care ii investește și, cel mai important, cât de repede se vor întoarce sumele respective de bani în conturile companiei.