Pe parcursul unei zile plină de informație și oportunități de networking, speakerii - recunoscuți ca și lideri în domeniile specifice - îți vor ghida pașii prin secretele advertisingului modern, te vor ajuta să aplici tehnologia în afacerea ta și vor ajuta la identificarea unor oportunități de creștere accelerată a business-ului.

Pentru a aplica pentru biletul tău gratuit, intră aici.

Care sunt subiectele DigiCon ’19?

Growth Hacking este o strategie ce încă nu se bucură de atât de multă popularitate în România, însă cu care organizatorii sunt familiarizați mai ales prin prisma biroului Marketiu din UK, astfel că nu putea lipsi ca subiect din cadrul conferinței.

Growth Hacking cu UiPath

De dezvoltarea subiectului se va ocupa Dana Mustățea, Growth Hacking Manager la UiPath - una dintre firmele cu cea mai rapidă creștere în România. În cadrul echipei UiPath, Dana este responsabilă de dezvoltarea ramurii online B2B a companiei prin managementul proiectelor de review pe diverse platforme.

Dana are peste 5 ani experiență în coordonarea operațiunilor de digital marketing în cadrul start-up-urilor big data atât în România, cât și în UK.

Ea va prezenta procesul de construire a reputației online a unei afaceri, prin automatizarea review-urilor B2B, obținerea de testimoniale și folosirea lor în scopul retenției clienților și creșterii brandului.

Integrarea noilor tehnologii în strategii de marketing

Despre integrarea noilor tehnologii în strategiile moderne de marketing, despre trendurile emergente și oportunitățile de care brandurile pot profita pentru a-și accelera creșterea în contextul actual al pieței va vorbi pe larg chiar Andrei Tiu, fondatorul agenției de digital marketing Marketiu, ce organizează conferința.

Cu o experiență internațională de peste 10 ani în industrie, Andrei este un ambasador al monetizării eforturilor de marketing, al adoptării noilor tehnologii și al growth hacking.

Blockchain pentru marketing?

Cum blockchain este un cuvânt ce apare tot mai des în contextul actual de piață, organizatorii DigiCon au ales să abordeze și acest subiect cu ajutorul lui Ștefan Gergely - el este fondatorul Aurus.io, companie ce dezvoltă o criptomonedă cu valoare susținută în întregime prin depozite fizice de aur.

În plus, Ștefan este partener în Under Development Office - una din primele companii de software din Europa care oferă soluții de business folosind tehnologia blockchain. În cadrul DigiCon, Ștefan va vorbi despre tehnologii disruptive și cum pot influența ele industria de Marketing & Advertising în viitorul apropiat.

Influencer Marketing și oportunitățile deschise

De explorarea oportunităților pe care Influencer Marketing le deschide afacerilor moderne și construirea unor comunități puternice va fi responsabilă Laura Mușuroaea. Ea este unul dintre cei mai renumiți beauty vloggers din România, fiind printre primii care au văzut oportunitățile deschise de video, Youtube și Instagram în perioada 2013-2014. Încă de atunci, ea ajută brandurile să profite de noile trenduri pentru a câștiga expunere și a construi comunități în Social Media.

Tot de la Laura publicul va afla și ce platforme sunt în trend acum, dar și cum pot fi ele folosite pentru a amplifica creșterea brandului.