Patrice Vidal este un executiv de top cu o experiență de 28 de ani în cadrul Xerox, unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologie digitală.

”Suntem convinși că împreună vom crește cota de piață a companiei în Franța și în general în Europa de Vest. Încă de la începutul anului ne-am propus să continuăm să ne construim o echipă de top prin aducerea în cadrul companiei a celor mai buni specialiști, atât în România cât și în celelalte piețe în care activăm. Patrice este un profesionist desăvârșit, cu o experiență managerială bogată, care deține cunoștințe remarcabile pentru a promova produsele și serviciile DocProcess la cele mai înalte standarde," a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.

Înainte de a se alătura DocProcess, Patrice Vidal a lucrat în cadrul Xerox, unde a deținut mai multe funcții de conducere în departamentele de vânzări și marketing, rolul anterior celui din DocProcess fiind de Vicepreședinte al companiei pentru Europa de Nord, Centrală și de Est. Acesta a condus operațiunile de vânzări și marketing din 12 țări.

”În viziunea mea, o strategie clară și convingătoare, împreună cu o echipă calificată și motivată reprezintă rețeta succesului pentru orice afacere. În cadrul DocProcess am identificat toate aceste ingrediente și abia aștept să construim împreună un jucător global, de top, în domeniul soluțiilor de automatizare și eficientizare a proceselor de business. Pandemia de COVID-19 ne-a arătat că afacerile, pentru a funcționa indiferent de circumstanțe, au nevoie să aibă atât acces la toate documentele de lucru de la distanță, cât și fluxuri logice și procese care să poată fi complet automatizate. DocProcess dispune de toate resursele necesare pentru proiectarea soluțiilor pentru viitor, care pot îmbunătății calitatea muncii și pot oferi un mediu de afaceri performant,” a declarat Patrice Vidal, VP Sales & Marketing Europa de Vest, DocProcess.

În noua sa poziție, Patrice Vidal va fi responsabil de atragerea de noi clienți și dezvoltarea de noi parteneriate în Europa de Vest.

În tot acest proces, Patrice va colabora direct cu Liviu Apolozan. Cooptarea lui Patrice în echipa DocProcess vine într-un context favorabil pentru companie datorită faptului că în Franța, începând cu anul 2023 toate companiile vor fi obligate să utilizeze facturarea electronică.

Măsura implementată de guvernul francez are ca obiectiv și reducerea evaziunii fiscale în ceea ce privește taxa pe valoarea adăugată.

Patrice va lucra în cadrul biroului DocProcess din Paris, inaugurat de companie în aprilie 2020.

În Franța, pe lângă Paris, compania mai deține un birou în Grenoble, deschis în 2018 și unde activează un centru de cercetare și dezvoltare. Recent, în aprilie 2021, compania a deschis un birou în USA, în Austin (Texas) sub conducerea lui Salim Sunderji, Group CEO DocProcess.

Soluțiile de automatizare DocProcess sunt utilizate de mai mult de 3.500 de companii, de la multinaționale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, Saint-Gobain, E-mag și până la companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex și Flanco.

Înființată în 2005 de Liviu Apolozan, DocProcess are birouri în Franța (Paris și Grenoble), România (București și Brașov) și SUA (Austin, TX).