Cele două companii vor colabora pentru implementarea de asistenți virtuali inteligenţi în proiecte de hiperautomatizare pentru clienţi din zona servicilor financiare, producție, distribuție și telecomunicații.
Pentru a deservi cererea tot mai ridicată de asistenţi virtuali în industrii sensibile la securitatea datelor, Novatech a selectat tehnologia DRUID deoarece aceasta poate fi folosită atât prin cele mai securizate infrastructuri cloud, cât şi direct în infrastructura clientului, fără ca furnizorii externi AI să interfereze cu datele clientului. Astfel, Novatech va oferi organizaţiilor din America Latină suport în proiectarea și implementarea de soluţii de automatizare conversațională în orice scenariu de implementare. Tehnologia DRUID este deasemenea disponibilă în implementări hibride, în care chatbotul, apelat în cloud, răspunde cu informaţii preluate din sistemele locale prin intermediul unui conector securizat, soluţie flexibilă care oferă atât securitate cât şi costuri reduse de operare.
DRUID permite clienţilor o interacţiune ridicată cu sistemele informatice prin orice canal de comunicare, o experienţă digitală superioară şi access rapid la informaţii relevante pentru productivitate crescută. DRUID aduce capacități conversaţionale roboților RPA, adaugă funcţii cognitive roboţilor și simplifică urmărirea şi finalizarea sarcinilor automatizate. Integrat cu tehnologia UiPath, DRUID poate declanșa procese RPA direct din chat, poate solicita feedback în timp real și oferă statistici privind execuţia sarcinilor. Asistenții virtuali DRUID colaborează atât cu roboți asistaţi de oameni cât și cu roboţi complet automatizaţi, ceea ce simplifică semnificativ proiecte complexe de hiperautomatizare.
„Parteneriatul cu Druid adaugă în proiectele de automatizare pe care le oferim clienţilor cea mai performantă tehnologie conversaţională sub formă de text sau voce, disponibilă prin orice canal digital de comunicare.” a declarat José Samaniego, BD & Marketing, Novatech.
“Adăugăm abilităţi conversaţionale roboţilor şi cream permanent scenarii care să aducă valoare şi productivitate clienţilor. Împreună cu expertiza Novatech în proiecte de accelerare a digitalizării, vom ajuta organizaţiile din America Latină să descopere posibilităţile uriaşe pe care le oferă tehnologia noastră conversaţională” a completat Irina Dochiţu, Partner Account Manager, DRUID.
Cu un motor NLP (Natural Language Processing) proprietar, disponibil în peste 45 de limbi, DRUID oferă 600 de șabloane conversaționale, predefinite pe diverse roluri și procese. Pe langă răspunsuri simple oferite la recunoașterea unor cuvinte cheie, asistenţii virtuali DRUID pot crea şi conversații organice inteligente. Acest lucru este posibil cu ajutorul unui editor de flux conversaţional bazat pe algoritmi proprietari de învățare automată. Novatech va oferi suport în proiectarea și implementarea asistenţilor virtuali pe orice canal de comunicare digitală, printre care WhatsApp Business, MS Teams, Skype, Facebook Messenger, Slack sau pagini web corporative