Astfel, DRUID îmbină capabilitățile esențiale ale tehnologiei de AI conversațional cu automatizări complexe pentru a oferi o conexiune perfectă cu sistemele utilizate în companii și cu tehnologiile RPA pentru a automatiza realizarea naturală a task-urilor de business.

”Asistenții virtuali bazați pe AI conversațional devin, treptat, o componentă esențială a mediilor de business din diferite industrii, iar eficiența crescută și economiile de costuri ce derivă din implementarea lor sunt incontestabile. Cu toate acestea, suntem convinși că acesta reprezintă doar începutul. Valoarea pentru companii constă în valorificarea adevăratului potențial al acestei tehnologii, folosite nu doar pentru a livra extensii conversaționale pentru aplicațiile existente, ci pentru a crea adevărate Aplicații de Business Conversaționale, care să acopere de la început la final toate procesele dintr-o anumită zonă de activitate. Această nouă abordare presupune o conexiune mai strânsă între om și tehnologie – într-o relație simbiotică – prin care provocările din business sunt rezolvate corect și în timp real”, explică Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Aplicațiile de Business Conversaționale DRUID înseamnă îmbunătățirea abilităților tehnologice ale soluțiilor de AI conversațional de a înțelege contextul de afaceri, de a declanșa acțiuni inteligente și de a interacționa cu utilizatorii.

Unul dintre cele mai semnificative beneficii ale schimbării majore de direcție a DRUID este acela că un asistent virtual inteligent DRUID poate fi aplicat în orice mediu tehnologic existent, fără a le impune companiilor să-și înlocuiască investițiile anterioare, indiferent că este vorba de sisteme ERP sau CRM, implementări RPA sau alte procese digitale.

Abordarea DRUID presupune creșterea capacității acestor sisteme prin adăugarea unui strat conversațional care să le apropie de utilizatori și să le facă mai ușor de utilizat în contexte multi-canal (chat conectat, mobil, website), crescând eficiența realizării task-urilor zilnice.

Aplicațiile de Business Conversaționale DRUID pot fi aplicate în orice mediu tehnologic și în orice segment de activitate, oferind în același timp o platformă low-code/no-code care le permite chiar și utilizatorilor fără cunoștințe de IT extinse să construiască și să implementeze automatizări și aplicații pentru orice proces din companie.

Mai mult, aceiași utilizatori pot alege din sute de configurații predefinite disponibile în biblioteca de soluții a companiei.

Începând cu DRUID 5.0 Symbiosis, clienții DRUID vor avea acces și la un nou element, numit Digital Workspaces. Astfel, utilizatorii din companie vor avea acces în camere virtuale specializate pe anumite subiecte de business, cum ar fi, spre exemplu, HR sau vânzări, unde un asistent inteligent DRUID le va oferi suport non-stop, răspunzând la întrebări, realizând task-uri, declanșând automatizări RPA, colectând și prezentând date relevante de business, sau chiar recomandând cele mai bune acțiuni viitoare.

În plus, DRUID oferă acum o suită mai cuprinzătoare de indicatori de performanță, cu peste 50 de KPI personalizabili care pot fi comandați și grupați în diferite forme pentru a oferi informații instantaneu.

Platforma DRUID poate transforma milioane de interacțiuni zilnice în sute de valori, diagrame și tabele preconfigurate, reflectând rezultatele de afaceri și rentabilitatea investiției. Abilitățile de analiză le pot indica utilizatorilor sursa datelor și îi pot sprijini în luarea de decizii mai bune.

În plus, tabloul de bord sugerează acțiuni și le permite utilizatorilor să identifice și să rezolve rapid și corect problemele la sursă.

DRUID este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații de business conversaționale bazate pe inteligență artificială, aplicații concepute pentru a-i ajuta pe angajați să atingă următorul nivel de productivitate și pentru a crea o experiență totală pentru clienți în cel mai intuitiv mod.

Asistenții virtuali inteligenți DRUID permit interacțiuni rapide, personalizate, susținute pe o multitudine de canale diferite și hiper-automatizate, disponibile în limba fiecărei organizații datorită capacității de a se integra cu orice sisteme enterprise și tehnologii RPA existente.