Evenimentul se va desfășura pe 20 octombrie 2022 la Hotel Sheraton, în format fizic, și prin intermediul platformei IC Events, dezvoltată de InternetCorp, pentru cei care vor să participe online. Ambele metode de înscriere sunt disponibile AICI.

Buy Now Pay Later, machine learning și alte tehnologii e-commerce

Prezentările și panelurile de discuții din cadrul evenimentului E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce, powered by PayPo, aduc în fața magazinelor online soluții concrete pentru dezvoltarea operațiunilor și creșterea gradului de retenție a clientilor.

Printre speakerii evenimentului se numără:

  • Marinela Neacșu (Marketing Manager MODIVO România)
  • Cristian Pelivan (Director Executiv ARMO)
  • Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo)
  • Horia Grozea (Director Comercial NETOPIA Payments)
  • Raul Durma (General Manager & Board Member PayPo România)
  • Cosmin Dărăban (Co-Founder & CEO Gomag)
  • Valentin Deleanu (Senior Agency Account Strategist Google)

Organizat de PayPo România, parte a grupului PayPo, lider pe segmentul BPNL (Buy Now Pay Later) în Polonia, evenimentul marchează și intrarea pe piața din România a soluției sale inovatoare de plată amânată, ca metodă de fidelizare a clienților magazine online, folosită deja de Modivo și epantofi.ro.

Metoda de plată oferită de PayPo le oferă clienților magazinelor online o perioadă de grație de 30 de zile în care pot face plata, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide dacă păstrează produsele după ce le-au primit și încercat și ulterior pot face plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate.

Prin această metodă de plată alternativă confortabilă pentru clienți, magazinele online care au integrat deja soluția PayPo estimează că vor av%ea creșteri de până la 30% a Valorii Medii A Comenzii (AOV). În plus, înregistrează și o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coșului de cumpărături, iar clienții revin cu încredere pentru cumpărături recurente de produse la preț întreg și din colecții noi.

Printre subiectele dezbătute la conferință se numără canale și tactici de promovare pentru Black Friday, previziuni de creștere în e-commerce pentru ultimul trimestru, machine learning, metode alternative de plată și livrare, precum și tactici de optimizare a rezultatelor e-commerce.

Participarea la evenimentul E-Innovation, online sau offline, este gratuită și înscrierea se face pe site-ul evenimentului aici.