Cea de-a cincea ediție a evenimentului a reunit echipe executive ale unor jucatorii importanti din eCommerce din România, Ungaria și Bulgaria, care au prezentat cele mai bune practici pentru strategiile de succes în eCommerce.

Varianta integrală a raportului “Radiografia eCommerce în România” poate fi descărcată de aici.

Prin evenimentele noastre eCommerce Talks by easySales, aducem la un loc fiecare componentă a industriei: retailer-i online, marketplace-uri, curieri, platforme de eCommerce, soluții de facturare și ERP-uri, fulfillment, în zile de discuții libere și networking care deja au născut câteva idei care și acum sunt prezente cu succes pe piață. Anul acesta mergem mai departe și abordăm „elefantul din cameră”: întrebăm românii, cu subiect și predicat, ce cumpără, când, de unde, ce fonduri alocă, în ce au și – important – în ce nu au încredere, când vine vorba despre eCommerce-ul românesc. Iar ca imaginea să fie completă, 360°, cum ne place să spunem în industrie, punem rezultatele studiului nostru lucrat pe un eșantion reprezentativ național, în fața jucătorilor din domeniu, pentru reacții: sunt așteptările românilor realiste? Este piața pregătită pentru nivelul de exigență – când vine vorba de livrare – și de relaxare – când vine vorba de retur – dorit de public?”, spune Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

eCommerce Talks by easySales este susținut de partenerii: eMag Marketplace, the Marketer, Kaufland Global Marketplace, Innoship, Aqurate, Infinity.ro, MerchantPro, Prim.io, Planograma, LaJumate, Fan Courier, Skroutz, OLX, Simplify by KLG, DPD, DHL, tbi bank, Compari!, AltExpress, Daktela, Call2all, Consulting Hungary, Doctor SEO, Pactic, Altex, Decathlon, Packeta, Colete Online, Pluriva, Alcalia, Nestea, Julius Meinl, Born Winner, Beciul Domnesc, Cubano, Lazy Duck, Japanos, Rountrip, Pepsi, Lay’s, Scenta, Quasar.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.