Realizată în perioada ianuarie – iulie 2023, pe baza vânzărilor înregistrate pe propria platformă, analiza easySales arată că produsele din categoriile Home & Garden, Electronics IT&C, Health & Personal care, Fashion, Sports & Outdoors, Babies Kids & Toys au avut cea mai mare pondere în vânzările online. Se preconizează ca până la finalul anului 2023 să urce în clasament produsele din categorii ca Fashion, Beauty, Kids & Toys.

Înscrie-te aici pentru a participa la evenimentul easySales.

Aceeași analiză confirmă o scădere a vânzărilor pe următoarele nișe de produse: Beauty, Pet supplies, PC, Periferice & Software, Books Movies & Music, Babies Kids & Toys.

De asemenea, comercianții au fost nevoiți să se adapteze noilor cerințe și preferințe ale consumatorilor după pandemia Covid-19. Migrarea business-urilor din offline în online, concentrarea pe o experiență online cât mai bună a consumatorului final, timpi mai scurți de livrare sunt doar câteva dintre schimbările înregistrate în e-Commerce în ultimii ani, potrivit easySales.

Totodată, comercianții se concentrează mai mult pe segmentarea exactă a pieței, acordă o atenție sporită calității produselor și sustenabilității, iar adoptarea tehnologiilor emergente – platforme de automatizare e-Commerce și implementarea instrumentelor de inteligență artificială reprezintă o evoluție firească.

Un eveniment important la care experți de top vor oferi o perspectivă completă asupra schimbărilor din industrie și evoluția vânzărilor este eCommerce Talks by easySales. Care sunt tendințele și noutățile din industria e-Commerce, care sunt factorii de succes pentru a reuși și cât de importantă este inovația în domeniu, sunt doar câteva dintre temele de pe agenda evenimentului.

Prezentările și workshop-urile specializate oferă acces la informații importante despre cele mai bune practici și strategii de succes în eCommerce. Evenimentul oferă șansa interacțiunii directe cu experți în domeniu, care își vor împărtăși ideile și experiențele relevante.

O perspectivă interesantă asupra pieței va fi prezentată de theMarketer: “În ultimii ani am analizat atent piața și ne-am consultat cu zeci de magazine online. Ceea ce am constatat este că, fie că vorbim de inflație sau costurile în creștere de achiziție clienți, marjele de profit sunt sub presiune constantă. Piața nu mai prezintă avântul pe care îl avea în trecut. theMarketer răspunde acestor provocări și vine în sprijinul magazinelor online care doresc să-și îmbunătățească retenția clienților și nu numai. Datorită eCommerce Talks avem ocazia să ne prezentăm soluția în fața celor din domeniu și să discutăm direct cu cei implicați, ceea ce este excelent”, afirmă Rareș Bănescu, CEO theMarketer.

Aflat la cea de-a IV-a ediție, eCommerce Talks by easySales va avea loc pe 27 septembrie, în sala Aula Magna a Universității Politehnica.

Pentru înscrieri, accesați link-ul.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.