Echipa de experți Eatvisory a ajutat până în prezent peste 180 de afaceri din industria HoReCa să-și dezvolte tipuri variate de servicii, de la management de locație, management financiar, Menu Engineering, până la crearea de concepte noi, promovarea acestora prin servicii de marketing și deschiderea de locații noi.

Pornind de la un audit operațional și financiar foarte riguros, echipa Eatvisory le oferă antreprenorilor din HoReCa instrumente de lucru care să-i susțină și să crească profitabilitatea business-urilor pe care le administrează.

În special în contextul pandemiei COVID 19 multe afaceri mici și medii din industria HoReCa au înțeles cât de important este să-și definească foarte clar conceptul de business, să-și identifice și să descrie profilul clienților pe care îi au, dar mai ales, au realizat importanța managementului veniturilor prin crearea unui P&L (profit & loss plan) pe termen mediu și scurt.

O altă provocare pe care au întâlnit-o business-urile din domeniul HoReCa a fost cea legată de managementul sistemului de delivery. Pandemia i-a determinat pe mulți proprietari să regândească componenta de livrări.

Însă acest lucru nu poate fi făcut fără o serie de principii care țin de managementul veniturilor, digitalizare și măsurarea performanțelor. Toate acestea au scopul de a strânge datele necesare pentru a putea lua decizii corecte în vederea maximizării profiturilor.

”Viziunea noastră este să contribuim la dezvoltarea sănătoasă a industriei HoReCa, iar scopul nostru este să profesionalizăm industria F&B (Food & Beverage) și să ajutăm la creșterea gradului de transparență a acesteia, oferind servicii de stimulare a profitabilității business-urilor, atât la nivel național cât și internațional. Ne bucurăm că, până în prezent, am putut să împărtășim din experiența și din know-how-ul nostru, reușind să ajutăm peste 180 de restaurante și cafenele din România”, declară Ruben Filimon, CEO Eatvisory.