„Revenirea la normalitate va fi, cu siguranță, o provocare pentru acestea și tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraș pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant© să iasă la masă și să își susțină restaurantul preferat. Dacă #iesimlamasa, contribuim activ la revenirea acestei industrii în cel mai scurt timp.”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.
Edenred s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor și comercianților parteneri din România. A facilitat tranziția de la tichete pe suport hârtie la carduri fără costuri suplimentare pentru angajatori, a digitalizat procesele operaționale și a implementat plata online pentru toate produsele, inclusiv dezvoltând parteneriate cu platforme online de comenzi și livrări mâncare.
Compania a ajutat restaurantele încă de la debutul crizei COVID-19, promovând activ comercianții parteneri care ofereau atât livrarea la domiciliu, cât și ridicarea din locație a comenzilor. Edenred România a încurajat utilizatorii să comande mâncare caldă și sănătoasă și să plătească online cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant, în condiții de siguranță, dintr-o rețea de restaurante partenere dezvoltată la nivel național.
Campania lansată în România face parte din inițiativa globală a grupului Edenred, în cadrul căreia a fost creat fondul „More than Ever”, în valoare de până la 15 milioane de euro, menit să sprijine proiecte și investiții în măsuri specifice minimizării efectelor crizei provocate de pandemia COVID-19.