Robotul Meetgeek este disponibil non-stop, participă la întâlniri și apoi le trimite celorlalți participanți transcriptul și minutele conversațiilor, evidențiind diferite elemente precum concluziile discuției, îngrijorările exprimate, sarcinile asumate și o mulțime de alte insight-uri.

Serviciul este disponibil pe site-ul companiei care oferă și un plan lunar gratuit.

Necesitatea unui astfel de serviciu a devenit și mai presantă în condițiile pandemiei COVID-19, când volumul de conversații de afaceri a crescut enorm pe toate platformele online.

Meetgeek promite să crească eficiența discuțiilor purtate în mediul virtual și funcționează ca un secretar foarte precis, care trimite tuturor participanților informații utile prin email. În plus, managerii au acces la secțiunea de analize, unde pot accesa diferite informații, date și insight-uri despre cum decurg ședințele și discuțiile echipei, precum și sfaturi practice despre cum pot fi acestea îmbunătățite.

Printre domeniile care au cel mai mult de câștigat folosind serviciul Meetgeek se remarcă domeniul juridic și al asistenței avocațiale, domeniul tehnologiei IT, al consultanței sau cel financiar. O nișă foarte importantă o reprezintă ședintele consiliilor de administrație, unde este nevoie de minute ale întâlnirilor, create cu obiectivitate maximă.

Dan Huru, co-fondator si CEO al Meetgeek, deține un doctorat în inteligență artificială și are o experiență de peste 10 ani în inginerie software. “În timp ce tot mai multe activități sunt automatizate în cadrul companiilor, managementul întâlnirilor a rămas în urmă, iar costurile asociate întâlnirilor ineficiente sunt considerabile. Viziunea noastra este să oferim echipelor puterea de a-și însuși și a pune în aplicare o cultură a întâlnirilor bazată pe cele mai bune practici. Întâlnirile sunt adeseori văzute ca un rău necesar însă ele pot fi transformate cu ajutorul tehnologiei într-o experiență pozitivă, care să facă diferența”, declară el.

“Meetgeek pune la dispoziția fiecăruia dintre noi un secretar super-inteligent, care este disponibil 24/7, și care redactează cu acuratețe minutele discuțiilor purtate online. Utilitatea este evidentă, nevoia este intensă, iar clienții vor folosi serviciul cu o frecvență mare, de mai multe ori pe zi. Tehnologia Meetgeek completează infrastructura serviciilor de comunicare digitală și va deveni un standard la care nimeni nu va renunța în viitor”, afirmă Cristian Munteanu, Managing Partner al Early Game.

Meetgeek.AI a fost unul dintre cei patru câștigători ai AdvancingAI, primul program de accelerare din România dedicat business-urilor de inteligență artificială, și unul dintre programele de accelerare care s-au finalizat în luna decembrie a anului trecut.

Startup-ul a primit 100.000 de euro din partea GapMinder VC. MeetGeek este un asistent virtual pentru întâlniri eficiente, care ia notițe, trimite agenda întâlnirii și se asigură că progresul acțiunilor rezultate în urma acesteia este urmărit într-un mod eficient.