“2020 a început foarte bine pentru elefant.ro. Compania trecuse printr-o serie de investiții care au ajutat-o să-și consolideze poziția în piață și putea să înceapă un ciclu de creștere accelerată. Obiectivele au fost clare și sunt mulțumit că am reușit să nu ne abatem de la drumul nostru. Contextul general determinat de pandemie a favorizat întreaga piață de comerț online, dar la nivel de vânzări această influență s-a resimțit mai mult în al doilea trimestru al anului trecut și mai puțin în lunile care au urmat.“, explică Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.
Pentru 2021, finalizarea proiectului marketplace este unul dintre obiectivele majore ale companiei. Cumparatorii vor avea astfel acces la mai multe categorii de produse. De asemenea, compania va investi în continuare în generarea unei experiențe cât mai bune clienților, de la navigarea pe dispozitivele mobile, până la comandă și livrare. În prezent peste 80% din traficul pe elefant.ro provine de pe telefoane și tablete.
Ca prognoză financiară, compania își propune depășirea unei cifre de afaceri de 300 de milioane de lei la finalul acestui an și un profit operațional de cel puțin 10 milioane lei.
”În 2021, la 11 ani de la lansare, elefant.ro este o companie matură, un brand foarte puternic, cu o comunitate de aproape 3 milioane de clienți. Având în vedere toate aceste aspecte, acționarii companiei iau în calcul listarea la bursă, fie la BVB sau pe o piață de capital regională, foarte probabil până la finalul acestui an”, adaugă Sergiu Chircă.
În 2020, elefant.ro a reușit să își extindă rețeaua de livrare la peste 1500 de puncte, prin parteneriatele încheiate cu easybox și Poșta Română. Tot în 2020, elefant.ro a investit în dezvoltarea centrului său de fullfilment din apropiere de București, majorând suprafața utilă cu 30% .