Cu o ofertă de carte în continuă evoluție, clienții eMAG au la îndemână una dintre cele mai mari librării de pe piață. Varietatea mare de titluri este susținută și de către sellerii care vând prin intermediul Marketplace, care au înregistrat vânzări de carte cu peste 40% mai mari de la an la an.
În topul celor mai vândute categorii de cărți comandate de către clienții români, bulgari și unguri ai platformei se regăsesc cărțile de beletristică, urmate de cărțile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate și psihologie sau biografii și memorii.
„Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulți clienți pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienții din cele trei țări atât la nivel de sezonalitate cât și în ce privește categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferințelor lor,” a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Cei mai mulți consumatori de carte de pe platforma eMag sunt preponderent femei (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani.
Cumpărătorul de carte eMAG are studii superioare (47%) și venituri cuprinse între 3.500 - 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienții din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Top vânzări de carte pe eMAG România în 2022
- Banii în mișcare. Prosperitatea în 10 pași, Iancu Guda
- Țigan țăndări, Valeriu Nicolae
- Inocenții, Ioana Pârvulescu
- Arta de a te iubi, Cristian Stan
- Dumbrava minunată, Mihail Sadoveanu
- Te iubesc, orice-ai face!, Ioana Chicet-Macoveiciuc “Prințesa Urbană”
- Sănătatea creierului pe înțelesul tuturor, Dr Alexandru Ciurea
- Putea să fie altcumva, Daniel Morar
- Inteligența materiei, ediție aniversară, Dumitru Constantin Dulcan
- Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, Camil Petrescu