Nu mai este niciun secret că pandemia a crescut rapid digitalizarea companiilor românești și numărul freelancerilor la nivel global.

România se află în continuare în topul țărilor cu cel mai ridicat procent de freelanceri 14%, iar după doi ani în care majoritatea am lucrat de la distanță, freelancerii au mai obținut acum un avantaj major: acela de a lucra oriunde fără a le fi teamă că o să-și piardă clienții.

Dacă până în 2020, marile orașe precum București, Cluj sau Brașov adăposteau cel mai mare număr de freelanceri pentru că acolo erau și clienții stabiliți. În ultimii ani, comunicare s-a mutat aproape în totalitate online, permițându-le freelancerilor să devină mobili.

În acest context, evenimentele de educație pentru freelanceri și antreprenori, NO.MAD Talks, revin într-un format 100% online.

Primul eveniment, Cum ne promovăm online în 2023?, va avea loc pe 16 februarie, între orele 18.00 - 20.30, și va aborda un subiect important pentru toți cei care folosesc canalele de promovare online pentru business-urile lor, și anume cum ne alegem canalele de comunicare mai bine, conform cu ce favorizează algoritmul și ceea ce își dorește audiența.

“Anul trecut în octombrie am ales să plec să lucrez din Asia. După trei luni jumătate petrecute la mii kilometri distanță de casă, am realizat că în sfârșit distanța între mine și clienți sau comunitate nu se simte dacă reușesc să am un plan bine stabilit. Am petrecut mai bine de zece ani în București și niciodată nu am călătorit mai mult de două săptămâni, deși aveam tot timpul laptopul cu mine, clienții simțeau nevoia de întâlniri fizice. Acum văd că majoritatea clienților mei rar propun întâlniri fizice, și au început să înțeleagă că productivitate nu are nicio legătură cu locul în care te afli, atâta timp cât detaliile proiectului sunt clare pentru toată lumea. Pentru a acoperi nevoia de educație a freelancerilor și antreprenorilor care au devenit mai nomazi ca niciodată, evenimentele NO.MAD Talks se vor muta într-o variantă 100% online. Singurele evenimente fizice vor fi cele de networking și petrecerile, dar nu cu aceeași frecvență cu care plănuim să organizăm evenimente de educație. Vom deschide seria de evenimente cu promovarea online, apoi vom continua cu educație financiară, clienți și dezvoltare personală” a declarat Iunieta Sandu, fondatoarea comunității NO.MAD.

Ce canale de promovare alegem pentru 2023?

Timpul petrecut pe social media a crescut la 2h și 30 min în 2023, în aceste condiții freelancerii și antreprenorii au nevoie să învețe în permanență cum să creeze conținut care să fie consumat de comunitatea lor, ca apoi să le devină clienți.

În 2023 când gradul conținutului online a crescut atât de mult, “bătaia pe atenție” în online a devenit din ce în ce mai aprigă.

Pe 16 februarie, Iunieta Sandu, communication specialist, o să vorbească despre cum să ne folosim de algoritm ca să alegem cele mai bune canale de comunicare și cum să fim prezenți acolo unde este audiența, nu acolo unde ne este nouă mai facil.

Alexandra Ciucanu, consultant comunicare și reels specialist, va povesti despre reels, cea mai în vogă metodă de conținut atât pe Facebook, cât și pe Instagram.

Evenimentul Cum ne promovăm online în 2023, va avea loc pe Zoom, între orele 18.00 - 20.30, iar participarea costă 70 de lei. Mai multe detalii și bilete sunt disponibile pe www.nomadtalks.ro.